Τσιόδρας: Ποιά θα ήταν η κατάσταση χωρίς μέτρα
Στις μικρές νίκες που κερδίζουμε καθημερινά στον πόλεμο με τον κορονοϊό, αναφέρθηκε στην ενημέρωσή του ο εκπρόσωπος του υπουργείου Υγείας για τον κορονοϊό Σ. Τσιόδρας. «Τέσσερις ασθενείς έχουν αποσωληνωθεί και ευχαριστώ πολύ για αυτό όλους τους φίλους γιατρούς που δίνουν τη μάχη στα νοσοκομεία. Σήμερα επίσης πήρε εξιτήριο η γυναίκα που είχε μολυνθεί από κορονοϊό […]