: Τους τρόπους με το οποίο οι πολίτες θα κλείνουν τα ραντεβού για τα  τους ανέλυσε ο κ. Πιερρακάκης ο οποίος ανέφερε ότι τόσο η εφαρμογή  όσο και τα μηνύματα από το 13034 που αφορούν όσους συμμετέχουν στην άυλη συνταγογράφηση έχουν ήδη τεθεί σε λειτουργία. Δείτε στο gr τις λεπτομέρειες.

: Πώς θα κλείνετε ραντεβού

Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης αναφερόμενος στο κλείσιμο των ραντεβού σε φαρμακεία και ΚΕΠ, για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, τόνισε ότι ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να μεταβεί έχοντας μαζί την ταυτότητα και τον αριθμό ΑΜΚΑ, ώστε να κλείσει ραντεβού για την ημερομηνία που επιθυμεί σε ένα εμβολιαστικό κέντρο. Για τα ΚΕΠ μάλιστα, ο κ. Πιερρακάκης ανέφερε ότι υπάρχει η δυνατότητα και ένα τρίτο πρόσωπο να κλείσει το ραντεβού αρκεί να κατέχει μια εξουσιοδότηση από τον ενδιαφερόμενο. Επίσης στα ΚΕΠ οι πολίτες μπορούν να μεταβαίνουν χωρίς να κλείσουν νωρίτερα κάποιο ραντεβού, για την πιο άμεση εξυπηρέτηση τους.

Αναφορικά με την άυλη συνταγογράφηση ο υπουργός ανέφερε ότι υπάρχει η μέριμνα με βάση τις διευθύνσεις ώστε να μπορέσει το σύστημα να προτείνει συγκεκριμένα ραντεβού (σε εμβολιαστικά κέντρα) και αυτό αφορά πάνω από 50.0000 συμπολίτες μας. Στα μηνύματα αυτά οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να απαντήσουν εντός 72 ωρών γράφοντας μόνο τον κωδικό που είχε προηγουμένως αποσταλεί από το σύστημα και στέλνοντας τον ως απάντηση στο 13034.

Για την ηλεκτρονική πλατφόρμα  ο κ. Πιερρακάκης ανέφερε ότι έχει ήδη τεθεί σε λειτουργία και μπορεί κανείς μπαίνοντας να ελέγξει αν βρίσκεται στις πληθυσμιακές κατηγορίες. Η είσοδος στην πλατφόρμα γίνεται με τους κωδικούς τους Taxisnet και με βάση το ΑΜΚΑ μπορεί κανείς να επιλέξει εμβολιαστικό κέντρο και ημερομηνία και στη συνέχεια να επιβεβαιώσει το ραντεβού.

Σημειώνεται ότι ο προγραμματισμός των ραντεβού -στην παρούσα φάση- αφορά τους πολίτες ηλικίας 85 ετών και άνω. Υπογραμμίζεται ότι η αλλαγή στο ραντεβού του εμβολιασμού μπορεί να γίνει έως και τρεις ημέρες πριν την αρχικώς προγραμματισμένη ημερομηνία. Εφόσον ο πολίτης επιλέξει «Αλλαγή» μπορεί να αλλάξει Κέντρο Εμβολιασμού, ημερομηνία ή ζώνη ώρας, από τα διαθέσιμα ραντεβού που εμφανίζονται στο σύστημα. Ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να αλλάξει το ραντεβού του μία φορά μόνο.

Σε περίπτωση μη προσέλευσης κατά το προγραμματισμένο ραντεβού, ο πολίτης δεν θα έχει τη δυνατότητα για επαναπρογραμματισμό του ραντεβού του για τις επόμενες τριάντα (30) ημέρες.

Τέλος, μετά από το πέρας των παραπάνω διαδικασιών θα λαμβάνεται ένας κωδικός ο οποίος είτε αποστέλνεται με sms είτε εκτυπώνεται από το σύστημα και είναι αναγκαίος στα εμβολιαστικά κέντρα όπου οι πολίτες θα πρέπει να έχουν μαζί και την ταυτότητά τους προκειμένου να προχωρήσουν στον εμβολιασμό τους.