Ο Υφυπουργός Παιδείας Δημήτρης Μπαξεβανάκης στo Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Αμαλιάδας
Μια δεύτερη ευκαιρία στη μόρφωση, θα έχουν από εδώ και στο εξής οι κάτοικοι της Αμαλιάδας αλλά και των γύρω περιοχών. Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας, ξεκίνησε και επίσημα να λειτουργεί καθώς τελέστηκε ο αγιασμός για την έναρξη του νέου σχολικού έτους παρουσία του Υφυπουργού Παιδείας Δημήτρη Μπαξεβανάκη. {ad} Ο Διευθυντής του σχολείου Δημήτρης Αγγελόπουλος ευχαρίστησε […]