Ν. Παππάς: Στόχος της κυβέρνησης η δίκαιη ανάπτυξη
Στόχος της κυβέρνησης παραμένει η δίκαιη ανάπτυξη και σ’ αυτόν μπορούν να συμβάλουν δυνάμεις του Κέντρου και της Κεντροαριστεράς, αναφέρει ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Έθνος της Κυριακής. {ad} Ο κ. Παππάς κατηγορεί τη ΝΔ και τον κ. Μητσοτάκη ότι υπονομεύουν την ομαλή πορεία της χώρας […]