«Αλληλεγγύη στον αγώνα των εκπαιδευτικών της Ουγγαρίας»
Σε ανακοίνωσή τους τα Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. και της ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου, χαιρετίζουν τον αγώνα των εκπαιδευτικών της Ουγγαρίας που συνεχίζεται εδώ και δύο μήνες: Στεκόμαστε στο πλευρό των συνδικαλιστικών οργανώσεων, των σωματείων, των μαθητών που αγωνίζονται ενάντια στην απαγόρευση του δικαιώματος της απεργίας, τις αθρόες απολύσεις εκπαιδευτικών, τις αποβολές μαθητών, […]