(Λύκεια) για άλλες τρεις ώρες αφού τελειώσουν τα μαθήματα με ευθύνη των μαθητικών κοινοτήτων προτείνεται να περιλαμβάνεται στη δέσμη μέτρων για την αναβάθμιση του Λυκείου όπως προκύπτει από τα όσα δήλωσε σε συνέντευξή του στην εφημερίδα ΕΠΟΧΗ ο Υπουργός Παιδείας.

Ο Κώστας Γαβρόγλου ανέφερε για τη συγκεκριμένη πρόταση ότι “τότε τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί θα οικειοποιηθούν το φυσικό χώρο ώστε το σχολείο να μην είναι αποκρουστικό. Η οικειοποίηση ενός φυσικού χώρου είναι και οικειοποίηση των δραστηριοτήτων του χώρου” Στο πλαίσιο της αναβάθμισης περιλαμβάνεται η σχεδίαση λιγότερων μαθημάτων με περισσότερες ώρες διδασκαλίας και χωρίς αύξηση της ύλης,η αναβάθμιση του απολυτηρίου, οι συμπληρωματικοί τρόποι εκπαιδευτικής πράξης όπως είναι οι εργασίες.

 

Ερωτώμενος για την κριτική που ασκείται ο δήλωσε ότι αυτοί επικεντρώνεται στις εξετάσεις του Ιανουαρίου και στο γεγονός ότι δεν θα υπάρχει η δυνατότητα να υπάρχουν όλες οι ειδικότητες και να προσφέρονται όλοι οι συνδυασμοί μαθημάτων σε περιφερειακά σχολεία. Ο Υπουργός αποδέχεται την κριτική χαρακτηρίζοντάς την θεμιτή όμως για να γίνει επικοιδομητική θα πρέπει να υπάρχει διάθεση διαλόγου. Ο Κώστας Γαβρόγλου υπογράμμισε στη συνέντευξή του στην ΕΠΟΧΗ ότι η συζήτηση θα πρέπει να ξεκινά από το τι Λύκειο θέλουμε και στη συνέχεια να δούμε πως σε αυτό το Λύκειο που θα σχεδιάσουμε θα γίνονται οι εξετάσεις.

Ο Υπουργός ζήτησε από την ΟΛΜΕ να εμπλακεί στη διαβούλευση καταθέτοντας συγκεκριμένες προτάσεις, προτείνοντας μια ομάδα εργασίας.