IPAIDEIA.GR
1ΑΜΕΣΗ ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.
ΜΗΠΩΣ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΑΠΕΡΓΗΣΟΥΝ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ “ΠΩΛΗΤΗΡΙΟ” ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΑΓΑΘΩΝ;
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ,ΑΦΟΥ ,ΕΥΠΕΙΘΩΣ,ΕΚΤΕΛΟΥΜΕ -ΜΕ ΑΨΟΓΟ ΤΡΟΠΟ -ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ.
2.Επιστροφή όλων των αποσπασμένων συναδέλφων στις θέσεις τους.Αποτελεί όνειδος η αποφυγή του μόχθου της τάξης και ο παροπλισμός τους σε βουλευτικά γραφεία ,αρχεία του Κράτους,βιβλιοθήκες .Οι συνδικαλιστές θα έπρεπε να μην είχαν συναινέσει σε ένα τέτοιο “ανοσιούργημα”.
3.Αύξηση ωρών διδασκαλίας για Διευθυντές και Υποδιευθυντές.Είναι προκλητικές οι 4 και 6 ώρες του Διευθυντή και οι 12 του Υποδιευθυντή ,τη στιγμή που ο συνάδελφος φορτώνεται με 2 επιπλέον στο γεμάτο από ώρες ωράριό του.Σ’ αυτό το Υπουργείο κινείται στη σωστή κατεύθυνση.
4.Μηδενική ανοχή σε έστω και μιας ώρας μειωμένο ωράριο,μη επαρκώς δικαιολογημένης.Το αίσχος συνάδελφοι να συμπληρώνουν το διδακτικό τους ωράριο με γραμματειακή υποστήριξη ή ταξινόμηση βιβλίων ,που βρίσκονται γενικά στο χώρο,πρέπει να εκλείψει.Υπάρχουν οι ανάλογες ειδικότητες για τέτοιου είδους εργασίες
5.Καμιά τάξη με μαθητές πάνω από 20,αλλιώς πρέπει να αναγράψουμε απ’ έξω :parking A1,parking A2 και ούτω καθεξής.
6.Οι σχολικοί σύμβουλοι να επικεντρωθούν στο έργο τους που είναι το καθαρά υποβοηθητικό,συμβουλευτικό.Ενδεικτικές διδασκαλίες ,καινοτόμα-πρωτοποριακά σχέδια μαθήματος,βιβλία αφορμήσεων,βιωματικές αντιστοιχίσεις στις ενότητες θεωρίας και όχι καλέσματα πανεπιστημιακών που λένε την ιστορία της ζωής τους και επιβεβαιώνουν τη χρόνια απομάκρυνσή τους από την τάξη ή την εξεζητημένη ειδίκευση στο αντικείμενο των περιπλανώμενων φοιτητών τους ,η οποία ,ουδόλως βοηθά το μάχιμο συνάδελφο.
7.’Αμεση επαναφορά του μισθού μας, στην προ ενιαίου μισθολογίου, κατάσταση για να ξεφύγουμε από την αγωνία της επιβίωσης και να περάσουμε σε ανεκτά επίπεδα διαβίωσης.
8.Άδειες δύο ετών για κάθε γεννοβόλημα είναι απαράδεκτες .Μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν αυτά.Σωρεία επαπειλούμενων κυήσεων ,αδειών γαλουχίας,ανατροφής,ξεπετάγματος και άλλα ,μας ντροπιάζουν πραγματικά.Μειδιά ο δυτικός κόσμος,βλέποντας το μυστήριο της γέννησης να γίνεται αντικείμενο εξασφάλισης χρόνιας απομάκρυνσης από την τάξη,ταπεινό αλισβερίσι με ευθύνη και του ιατρικού κόσμου.
9.Φυσικοί και φιλόλογοι:Να ελαφρυνθεί το ωράριό τους .Χρόνια ομολογούμε ότι αυτές οι ειδικότητες πλήττονται από εργασιακό στρες.Οι πρώτες από τις εργαστηριακές τους έρευνες και οι δεύτερες από τον εκθεσιακό φόρτο.Ας τους ανακουφίσουμε επιτέλους με δίωρη μείωση διδακτικού ωραρίου.Θέλουμε να τους βλέπουμε να καταρρέουν στις τάξεις;Είναι συναδελφικό αυτό;
10.Λιγότεροι καθηγητές φυσικής αγωγής στα σχολεία.Γεμίσαμε πια!!!Από τα χρόνια της Ολυμπιακής Παιδείας μας έμειναν;Άλλωστε,νόμιμα,ασχολούνται με γυμναστήρια ,αθλητικούς συλλόγους ,χορευτικούς ομίλους .Έχους και άλλους τρόπους να εξασφαλίσουν τα προς το ζην.
*Θα ακολουθήσουν και άλλα τέσσερα μέρη με προτάσεις ,σύνολο άλλες 40.Μην τις χάσετε.Έχουν ενδιαφέρον και θα συζητηθούν .Μερικοί θα μιλήσουν για διασπαστικές τάσεις και αντισυναδελφική αβελτηρία.Όμως δεν είναι έτσι .Καλοπροαίρετα ,έγραψα για όλα όσα αμελήσαμε να κάνουμε χρόνια για αυτό απαξιώθηκε το επάγγελμα μας και διασυρόμαστε τώρα.
ΧΡΗΣΤΑΚΗ ΙΩΑΝΝΗΣ
Καθηγητής 1ου Γυμνασίου Σπάρτης
Μέλος ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ Σπάρτης