«Εξοικονομώ-Αυτονομώ»: Στην τελική ευθεία το πρόγραμμα – Τι πρέπει να ξέρετε
«Εξοικονομώ-Αυτονομώ»: Στην τελική ευθεία βρίσκεται το πρόγραμμα «Εξοικονομώ-Αυτονομώ», για ενίσχυση των παρεμβάσεων εξοικονόμησης ενέργειας στις κατοικίες ενώ παράλληλα το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, προχωρά στην δημιουργία αγοράς για την παροχή ενεργειακών υπηρεσιών και στην εισαγωγή του θεσμού των ανταγωνιστικών διαδικασιών. {ad} «Εξοικονομώ-Αυτονομώ»: Τα τελευταία νέα για το πρόγραμμα Όπως ανέφερε η Γενική Γραμματέας Ενέργειας και […]