Μητσοτάκης: Όταν τελειώσει αυτή η περιπέτεια, η Πολιτεία θα είναι συνεπής
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης πραγματοποίησε σήμερα επίσκεψή στις νέες κλίνες ΜΕΘ του Γενικού Νοσοκομείου ΚΑΤ, δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος και έκανε έκκληση στους υγειονομικούς που δεν έχουν ακόμα εμβολιαστεί να το ξανασκεφτούν. {ad} «Θέλω να επαναλάβω πόσο σημαντικό είναι εσείς οι υγειονομικοί να δίνετε πρώτοι το παράδειγμα του εμβολιασμού. Γνωρίζουμε υπεράνω οποιασδήποτε αμφιβολίας ότι τα […]