: Με την πανδημία να βρίσκεται σε έξαρση η 22α Νοεμβρίου εξελίσσεται σε ημερομηνία «κλειδί» για το ενδεχόμενο νέων .

Τι θα αλλάξει στα μέτρα

Σύμφωνα με το Newsbomb, η κυβέρνηση ξορκίζει σε κάθε τόνο και σχεδόν κάθε μέρα δια δηλώσεων κορυφαίων υπουργών ότι δεν πρόκειται να καταφύγει σε οριζόντιο γενικό επιλέγοντας μια στρατηγική με τέσσερις άξονες ωστόσο κυβερνητικά στελέχη δεν αποκλείουν με δημόσιες τοποθετήσεις τους το ενδεχόμενο στοχευμένων παρεμβάσεων, νέων μέτρων δηλαδή, που θα απευθύνονται σε συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων.

Ήδη το πρώτο πλαίσιο των νέων μέτρων αυτής της λογικής έχει τεθεί σε εφαρμογή από το περασμένο Σάββατο μετά τις σχετικές ανακοινώσεις του υπουργού Υγείας, Θάνου Πλεύρη, και βασική λογική αφενός την υποβολή των μη σε περισσότερα τεστ και αφετέρου τον αποκλεισμό τους από περισσότερους κλειστούς χώρους.

Η πορεία, όμως, της πανδημίας που συνεχίζει να «καλπάζει», με τις προβλέψεις, όπως αυτές του καθηγητή Σαρηγιάννη, να μιλούν ακόμα και για την ημέρα το πρώτο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου, δεν αποκλείει τελείως τη συζήτηση για νέα μέτρα ακόμα και σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Μολονότι η εκτίμηση που υπάρχει είναι ότι από τις 4 Δεκεμβρίου και μετά θα αρχίσει να υπάρχει μια σαφής βελτίωση της κατάστασης, εντούτοις η συζήτηση για ενδεχόμενο νέων παραμένει στο τραπέζι με τελευταίο που κράτησε «αναμμένη τη φλόγα» να είναι ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης.

Ερωτηθείς χαρακτηριστικά για το εάν θα μπορούσαν για παράδειγμα να αποκλειστούν από την εστίαση ή να υποβάλλονται σε τεστ καθημερινά, οι μη εμβολιασμένοι ο κ. Γεωργιάδης απάντησε πως «όλα αυτά είναι ενδεχόμενα ανοιχτά, θα μπορούσαν δυνητικά να γίνουν αν η κατάσταση γίνει πολύ χειρότερη».

Σε κάθε περίπτωση τα μέτρα που έχουν τεθεί σε ισχύ από το προηγούμενο Σάββατο έχουν ημερομηνία λήξης την 22α Νοεμβρίου με τον υπουργό Υγείας να έχει εξηγήσει ότι δεδομένου ότι η κατάσταση με την πανδημία είναι δυναμική, οι παρεμβάσεις είναι συνεχώς υπό αξιολόγηση.

Υπενθυμίζεται ότι ένα από τα σενάρια που ακούγονται είναι για αλλαγές στα μέτρα που θα αφορούν στα σούπερ μάρκετ και το λιανεμπόριο καθώς σήμερα οι καταναλωτές εισέρχονται στις επιχειρήσεις των δύο αυτών κλάδων με τις αποστάσεις να θέλουν έναν πελάτη ανά 2 τ.μ.

Σύμφωνα με τον νέο σχεδιασμό, αυτό αναμένεται να αλλάξει και πλέον ένας πελάτης θα επιτρέπεται ανά 9 τ.μ. Παράλληλα, υπό εξέταση μπαίνει και το όριο πελατών σε μεγάλα εμπορικά καταστήματα.