: Αναφορικά με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση ο κυβερνητικός εκπρόσωπος υπογράμμισε ότι η κυβέρνηση απάντησε στα νέα δεδομένα, επιστρατεύοντας – ανάμεσα στ’ άλλα – με εκπληκτική ταχύτητα τις δυνατότητες της ψηφιακής εποχής.

UPDATE: Δείτε την εξεταστέα ύλη για τις Πανελλήνιες 2020

Είπε: «Εγκαταστάθηκαν μηχανισμοί τηλεδιασκέψεων, ψηφιακής εξυπηρέτησης των πολιτών, τηλεργασίας και τηλεκπαίδευσης. Υπογραμμίζεται ότι – όπως δείχνουν τα στοιχεία που είχαμε στις αρχές της εβδομάδας – η εκπαιδευτική κοινότητα έχει αγκαλιάσει την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Σημειώνεται ότι από τις 30 Μαρτίου έως τις 3 Απριλίου παρακολούθησαν τα προγράμματα της εκπαιδευτικής τηλεόρασης στην Ε.Ρ.Τ. 2 μεσοσταθμικά περισσότερα από 100.000 παιδιά ηλικιών 4-14».

Με τη βοήθεια γραφημάτων παρουσίασε την εξής εικόνα:

– Στα σχολεία:

Στη σύγχρονη εκπαίδευση καταγράφηκαν 1.885.000 συμμετοχές μαθητών σε ψηφιακές τάξεις (Webex) και 71.701 εκπαιδευτικοί έχουν δημιουργήσει την προσωπική ψηφιακή τους τάξη, ενώ είχαν δημιουργηθεί 113.974 ψηφιακές τάξεις.

 

Στην ασύγχρονη εκπαίδευση, περισσότεροι από 913.000 μαθητές και 166.000 εκπαιδευτικοί έχουν εγγραφεί στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.

 

– Στα δημόσια Ι.Ε.Κ.:

Το 84% των μαθημάτων που διενεργούνταν διά ζώσης είναι ήδη ενταγμένα στην ασύγχρονη τηλεκπαίδευση. Το 86% των εκπαιδευτών και το 89% των καταρτιζόμενων έχουν κωδικούς πρόσβασης σε ασύγχρονη εκπαίδευση.

– Στα Πανεπιστήμια:

Το 96,35% των μαθημάτων παραδίδονται μέσω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Τονίζουμε επιπλέον ότι περίπου 100.000 μαθητές κατά μέσο όρο παρακολουθούν καθημερινά την εκπαιδευτική τηλεόραση μέσω της ΕΡΤ.

 

Σημειώνεται ότι σήμερα θα ανακοινωθεί από την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα. Ν. Κεραμέως, η ύλη των , ώστε να αφεθούν απερίσπαστοι στην προετοιμασία τους οι μαθητές μας».

Κλείνοντας την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών ο κ. Πέτσας θέλησε να μοιραστεί μια προσωπική του εμπειρία και ανέφερε:

«Η μικρή μου κόρη είναι μαθήτρια της Δ’ Δημοτικού ενός δημόσιου σχολείου, του 1ου Δημοτικού Αγίου Στεφάνου. Την προηγούμενη Κυριακή, η δασκάλα της αφιέρωσε την ημέρα της, μέχρι αργά το βράδυ, για να συνδεθεί διαδικτυακά με τους μαθητές της και τους γονείς τους, προκειμένου να προετοιμάσει την «ψηφιακή τάξη» της επόμενης μέρας. Στο πρόσωπό της, συγχαίρω όλους τους εκπαιδευτικούς που δεν αφήνουν τα παιδιά μας πίσω. Που αφιερώνουν χρόνο – και δίνουν τον εαυτό τους – αποδεικνύοντας τι τίτλος τιμής είναι να είσαι δάσκαλος. Άλλη μια φορά, εκ μέρους της κυβέρνησης και των Ελλήνων, σας ευχαριστώ».