Πανεπιστήμια: Έρχεται διετής αποβολή φοιτητών για αξιόποινες πράξεις

Πανεπιστήμια: Έρχεται διετής αποβολή φοιτητών για αξιόποινες πράξεις

Φοιτητές που συλλαμβάνονται για αξιόποινες πράξεις στα πανεπιστήμια θα χάνουν τη φοιτητική τους ιδιότητα για δύο χρόνια, σύμφωνα με τον Παύλο Μαρινάκη, ενώ σε περίπτωση καταδίκης θα διαγράφονται οριστικά – στοχευμένα μέτρα για τη βία στα ΑΕΙ προωθεί η κυβέρνηση.

Οι προτεραιότητες των Πανεπιστημίων: Ενίσχυση χρηματοδότησης, κτηριακό, υποστελέχωση, διαγραφές φοιτητών

Οι προτεραιότητες των Πανεπιστημίων: Ενίσχυση χρηματοδότησης, κτηριακό, υποστελέχωση, διαγραφές φοιτητών

Στη 108η Σύνοδο Πρυτάνεων στη Χαλκιδική τέθηκαν στο επίκεντρο η υποχρηματοδότηση, οι φθορές στις υποδομές, η υποστελέχωση και οι διαγραφές φοιτητών, με κοινό αίτημα την άμεση παρέμβαση της Πολιτείας.

Οι Νέες παρεμβάσεις για τη βία στα Πανεπιστήμια

Οι Νέες παρεμβάσεις για τη βία στα Πανεπιστήμια

Η Υπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη παρουσίασε στους Πρυτάνεις σειρά παρεμβάσεων για την καταπολέμηση της βίας στα ΑΕΙ, που περιλαμβάνουν πειθαρχικές και ποινικές κυρώσεις, έλεγχο πρόσβασης, ενίσχυση της ασφάλειας και αυξημένη χρηματοδότηση των Ιδρυμάτων.

Βία στα Πανεπιστήμια: Τι ανακοίνωσε η κ. Ζαχαράκη

Βία στα Πανεπιστήμια: Τι ανακοίνωσε η κ. Ζαχαράκη

Αναστολή φοιτητικής ιδιότητας για 24 μήνες, για όσους φοιτητές συλλαμβάνονται μέσα στα ΑΕΙ για πράξεις βίας, ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη κατά την τοποθέτησή της στη Σύνοδο των Πρυτάνεων που διεξάγεται στη Χαλκιδική.

ΟΙΕΛΕ κατά «παράλληλου απολυτηρίου»: Κίνδυνος κατάργησης της ισότιμης πρόσβασης στο Πανεπιστήμιο

ΟΙΕΛΕ για «παράλληλο απολυτήριο»: Κίνδυνος κατάργησης της ισότιμης πρόσβασης στο Πανεπιστήμιο

Ο δημόσιος διάλογος γύρω από τις πρόσφατες νομοθετικές παρεμβάσεις στον χώρο της εκπαίδευσης αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη ένταση, ιδίως όταν αυτές συνδέονται με την ισότιμη πρόσβαση στην Ανώτατη Εκπαίδευση.

Προσλήψεις αναπληρωτών 2025: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις - Δικαιολογητικά στο ΟΠΣΥΔ

Προσλήψεις αναπληρωτών 2025: Τι θα γίνει με τους νέους πίνακες Ειδικής Αγωγής – Όσα ανέφερε η Υπουργός Παιδείας

Προσλήψεις αναπληρωτών 2025: Έρχεται προκήρυξη του ΑΣΕΠ για την Ειδική Αγωγή . Απάντηση σε ερώτηση κοινοβουλευτικού ελέγχουέδωσε στις 7 Μαΐου 2025 το Υπουργείο Παιδείας, αναφορικά με τη διαδικασία κατάταξης εκπαιδευτικών μέσω ΑΣΕΠ και ειδικά για την Ειδική Αγωγή

Πανικός από φωτιά σχολικό λεωφορείο – «Θα εκραγεί, βγείτε έξω» είπε ο οδηγός

Πανικός από φωτιά σχολικό λεωφορείο – «Θα εκραγεί, βγείτε έξω» είπε ο οδηγός

Στιγμές τρόμου και πανικού εκτυλίχθηκαν το πρωί της περασμένης Τετάρτης εντός σχολικού λεωφορείου στη Ρόδο που μετέφερε μαθητές του 2ου Μουσικού σχολείου. Σύμφωνα με πληροφορίες, μαθητές ανέφεραν στον οδηγό την...

Πανεπιστήμια: Ποιά αναμένεται να είναι τα μέτρα για τη βία

Πανεπιστήμια: Ποιά αναμένεται να είναι τα μέτρα για τη βία

Η κυβέρνηση φαίνεται πως είναι αποφασισμένη να κλείσει το ζήτημα ασφαλείας σταΠανεπιστήμια Ταυτόχρονα κατηγορεί για υποκρισία την αντιπολίτευση στην προσπάθειά της να αυστηροποιηθεί το πλαίσιο στα ΑΕΙ της χώρας. Το...

Πέταξαν δυναμιτάκι σε σχολείο - Τραυματίστηκαν τρεις μαθήτριες

Πέταξαν δυναμιτάκι σε σχολείο – Τραυματίστηκαν τρεις μαθήτριες

Τρεις μαθήτριες τραυματίστηκαν σε λύκειο του Ηρακλείου της Κρήτης από δυναμιτάκι που έριξαν άγνωστοι. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του neakriti, ένα κορίτσι φέρεται να έχει χτυπήσει ελαφρά στο χέρι, ένα...

ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΗΣΥΧΙΑ για τις προσλήψεις αναπληρωτών: Πότε αναμένεται η έκδοση προκηρύξεων ειδικής αγωγής

ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΗΣΥΧΙΑ για τις προσλήψεις αναπληρωτών 2025: Πότε αναμένεται η έκδοση προκηρύξεων ειδικής αγωγής

Προσλήψεις αναπληρωτών 2025: Σε μια κρίσιμη συγκυρία για την Ειδική Αγωγή, η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (Δ.Ο.Ε.) προχώρησε σε παρέμβαση προς τον πρόεδρο του ΑΣΕΠ, εκφράζοντας την έντονη διαφωνία της με την αύξηση του παραβόλου συμμετοχής στις προκηρύξεις και στις ενστάσεις.

Τι αλλάζει στις ξένες γλώσσες στο Δημοτικό

Τι αλλάζει στις ξένες γλώσσες στο Δημοτικό

Νέες αλλαγές έρχονται στην εκμάθηση ξένων γλωσσών στο Δημοτικό, με έμφαση στην ενίσχυση της Αγγλικής από την Α΄ και Β΄ τάξη και τη δημιουργία ενός ενιαίου, σύγχρονου προγράμματος σπουδών σε συνεργασία με το ΑΠΘ.