:  Πρωτοφανείς εικόνες συνωστισμού σε μετρό και ηλεκτρικό σιδηρόδρομο έχουν παρατηρηθεί τις τελευταίες ημέρες παρά την έξαρση των του κορονοϊού.

Η αποδίδει τον συνωστισμό στον ηλεκτρικό και σε βανδαλισμούς των συρμών από νεαρές ομάδες ατόμων τις βραδινές ώρες που έχουν ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση των συρμών στους σταθμούς. Ο διευθύνων σύμβουλος ΣΤΑΣΥ, Νίκος Χαιρέτας μίλησε στην εκπομπή «ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ» του Open και αναφέρθηκε στους λόγους που δημιουργήθηκαν τα φαινόμενα έντονου συνωστισμού.

«Ο σταθμός Συντάγματος είναι ένας πολύ δύσκολος σταθμός. Είναι σταθμός μετεπιβίβασης που και η Γραμμή 2 και η Γραμμή 3 έρχονται. Εκείνη την ημέρα στις 07:25 είχαμε την απόσυρση ενός συρμού λόγω βλάβης. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα μέχρι τις 7:45 το δρομολόγιο να εκτελεστεί διπλό. Επομένως ο συρμός που ακολούθησε πήρε διπλάσιο κόσμο», ανέφερε ο κ. Χαιρέτας ξεκαθαρίζοντας ότι υπάρχει απόλυτη κατανόηση για το τι σημαίνει αυτός ο συνωστισμός για την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού αλλά κυρίως για τον κορονοϊό και τονίζοντας ότι υπάρχει προσπάθεια για την λήψη μέτρων ώστε να μην επαναληφθούν αυτά τα φαινόμενα.

Για τους βοηθούς των επιβατών ξεκαθάρισε: «Οι βοηθοί των επιβατών βρίσκονται κυρίως στις εισόδους των σταθμών για να μπορούν να λένε στον κόσμο να φοράει μάσκα και να κρατά τις αποστάσεις. Η στιγμιαία εικόνα για την οποία μιλάμε ήταν στο -2 επίπεδο. Εκεί δεν μπορεί να γίνει κάτι». Ο κ. Χαιρέτας ανέφερε πως υπάρχει περίπτωση να ξαναδούμε αυτές τις εικόνες όχι μόνο σε περίπτωση βλάβης αλλά και σε ώρες αιχμής. «Είναι κάτι που δεν μπορούμε να ελέγξουμε», τόνισε.

Για τα αραιά δρομολόγια στον ηλεκτρικό ανέφερε ότι ούτε τα 6 λεπτά είναι ικανοποιητικά πόσο μάλλον οι ακόμα μεγαλύτερες καθυστερήσεις. «Το τροχαίο υλικό στη Γραμμή 1, πρώην ΗΣΑΠ, είναι πολύ παλιό. Υπάρχουν συρμοί μέχρι και 40 ετών και οι βλάβες είναι πιο συχνές. Τον τελευταίο καιρό αντιμετωπίζουμε και ένα φαινόμενο βανδαλισμών που συμβαίνουν τη νύχτα. Το πρωί οι συρμοί δεν προλαβαίνω να αναταχθούν, να αλλάξουν τα τζάμια και να φύγουν». Τόνισε μάλιστα ότι τα φαινόμενα βανδαλισμών παρατηρούνται ακόμα και κατά τη διάρκεια των βραδινών δρομολογίων ξεκαθαρίζοντας ότι αυτό είναι κυρίως ευθύνη της Aστυνομίας.