Γιατί λέμε “γείτσες” όταν φτερνίζεται κάποιος;
Συνήθως ένα φτέρνισμα σχετίζεται με κάποια αρρώστια και η συνήθεια να εύχεται κανείς «καλή υγεία» σε κάποιον που… φτερνίζεται εισήχθη στην αγγλική γλώσσα στις αρχές του 20ου αιώνα και μεταφέρθηκε στις ΗΠΑ από γερμανόφωνους μετανάστες, προσθέτει το δημοσίευμα. Σχεδόν σε όλον τον κόσμο, ο κάθε λαός έχει τη δική του ανάλογη ευχή. Επιπλέον, σε ορισμένες […]