array(31) {
  ["_edit_lock"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(12) "1662041111:7"
  }
  ["_edit_last"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "7"
  }
  ["_thumbnail_id"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "524367"
  }
  ["onesignal_meta_box_present"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "1"
  }
  ["onesignal_send_notification"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_modify_title_and_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["onesignal_notification_custom_heading"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["onesignal_notification_custom_content"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    NULL
  }
  ["hefo_before"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["hefo_after"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(1) "0"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-exclude"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(3) "off"
  }
  ["_yoast_wpseo_newssitemap-genre"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(6) "a:0:{}"
  }
  ["_yoast_wpseo_content_score"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "30"
  }
  ["_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_author_name_apopsis"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_602e5ea1ff50d"
  }
  ["protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_protinomeno_arthro"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020eb6461762"
  }
  ["add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(2) "no"
  }
  ["_add_post_in_slide"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_6020f9ae65c37"
  }
  ["add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_in_roi"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60210261bb8b7"
  }
  ["add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60211cd0e950e"
  }
  ["add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(0) ""
  }
  ["_add_post_diada_next"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(19) "field_60212afa891da"
  }
  ["followipaidia"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    string(681) "

Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr

Η Παιδεία στο Viber ΕΔΩ !

" } ["_followipaidia"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_600159e389967" } ["timeless"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_timeless"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_6049d47b0fb99" } ["_yoast_wpseo_primary_category"]=> array(1) { [0]=> string(2) "60" } }

Δείτε την πρόταση των καθηγητών να λειτουργούν για μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων οι οποίοι δεν μπορούν να πάνε στο είτε γιατί έχουν σοβαρά προβλήματα υγείας, είτε διότι μένουν σε απομακρυσμένες περιοχές που δεν υπάρχουν σχολεία

 

Σύμφωνα με το ΕΘΝΟΣ, οι εκπαιδευτικοί τονίζουν ότι μια τέτοια απόφαση θα είχε διπλό όφελος καθώς και καθηγητές οι οποίοι, ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες μπορούν και προσφέρουν τις υπηρεσίες τους διαδικτυακά περιορίζοντας έτσι τους κινδύνους για την υγεία τους και χωρίς να αναγκαστούν να εγκαταλείψουν το λειτούργημα που υπηρετούν. Το σοβαρό αυτό θέμα -το οποίο απασχολεί πάρα πολλές οικογένειες που κατοικούν σε απομακρυσμένα νησιά και ηπειρωτικές περιοχές οι οποίες δεν έχουν και Λύκεια και αναγκάζονται να μεταναστεύουν σε μεγαλύτερες πόλεις προκειμένου να σπουδάσουν τα παιδιά τους- έφερε στη δημοσιότητα η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κυρία Χαρά Κεφαλίδου η οποία κατέθεσε και σχετική αναφορά στην υπουργό Παιδείας.

Το αίτημα προς την υπουργό Παιδείας

Στην αναφορά προς την υπουργό Παιδείας η βουλευτής κ. Κεφαλίδου μεταξύ άλλων αναφέρει: Με επιστολή τους εκπαιδευτικοί τονίζουν την άμεση ανάγκη επαναλειτουργίας των διαδικτυακών τμημάτων Γυμνασίου-Λυκείου, προκειμένου να καλύψουν ανάγκες μαθητών/τριών που πάσχουν από σοβαρά νοσήματα ή ζουν σε παραμεθόριες και απομακρυσμένες περιοχές (όπως της Γαύδου) και δεν είναι δυνατόν να παρακολουθούν τη δια ζώσης μαθησιακή διαδικασία, αλλά και εκπαιδευτικών, οι οποίοι ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και επιθυμούν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους, επειδή αγαπούν και τιμούν το λειτούργημα του εκπαιδευτικού.

Στην επιστολή τους οι εκπαιδευτικοί τονίζουν ότι στα διαδικτυακά τμήματα διδάσκονται όλα τα μαθήματα των ωρολογίων προγραμμάτων και προσφέρονται σημαντικές εκπαιδευτικές υπηρεσίες σε μαθητές που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υγείας ή ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές, εν αντιθέσει με την κατ’ οίκον διδασκαλία, στην οποία διατίθενται μόνο κάποιες ώρες διδασκαλίας «βασικών» μαθημάτων. Επίσης, οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες μπορούν και προσφέρουν τις υπηρεσίες τους διαδικτυακά περιορίζοντας έτσι τους κινδύνους για την υγεία τους και χωρίς να αναγκαστούν να εγκαταλείψουν το λειτούργημα που υπηρετούν.

Επομένως, το όφελος από την επαναλειτουργία των διαδικτυακών τμημάτων είναι πολλαπλό και για τους εκπαιδευτικούς αλλά και για τους μαθητές/τριες και τις οικογένειες αυτών. Σας επισυνάπτω τη σχετική επιστολή των εκπαιδευτικών, όπου εκφράζουν την έντονη ανησυχία τους σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας των σχολείων και ζητώ να προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες ικανοποίησης του αιτήματός τους.

Η περίπτωση της Γαύδου

Το πρόβλημα αυτό αναδείχτηκε και πριν από μερικές μέρες με την περίπτωση της Γαύδου όπου φέτος κλείνει το δημοτικό σχολείο λόγω έλλειψης μαθητών και δεν θα ιδρυθεί τμήμα Γυμνασίου για τους δύο μαθητές (αδέλφια) με αποτέλεσμα να πρέπει η μητέρα να μετακομίσει στην Κρήτη για να πάνε τα παιδιά στο σχολείο. Στο θέμα αυτό αναφέρθηκε ο ίδιος ο γ.γ του υπουργείου Παιδείας κ. Αλέξανδρος Κόπτσης εξηγώντας γιατί είναι αδύνατη η ίδρυση ενός τμήματος Γυμνασίου μόνο για δύο μαθητές, παρόλο που πρόκειται για ακριτικό νησί και είναι δύσκολο για τους μαθητές να μεταβούν σε άλλη περιοχή. Όπως είπε ο κ. Κόπτσης για τη λειτουργία ενός και μόνο τμήματος Γυμνασίου «απαιτούνται οκτώ με εννέα εκπαιδευτικοί γιατί υπάρχουν μαθήματα ειδικότητας. Έχουμε πάρα πολλές παραμεθόριες περιοχές. Δεν είναι δυνατόν να υπάρχει διαφοροποίηση και δυνατότητα κάλυψης όλων. Ως Πολιτεία κάνουμε τα πάντα. Σε νησιωτικές περιοχές με τόσα λίγα παιδιά είναι αδύνατο».