Η Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης τονίζει πώς «επί σειρά ετών οι αντίστοιχες διαδικασίες τελούνται με αδιαφάνεια – ευνοϊκό έδαφος για συναλλαγές και πελατειακές σχέσεις- και γινόμαστε αποδέκτες των δίκαιων διαμαρτυριών των συναδέλφων σε σχέση με την έλλειψη ισότιμης συμμετοχής τους στις επιτροπές των εξεταστικών και βαθμολογικών Κέντρων».

H ανακοίνωση:

Η Διεύθυνση Δυτικής Θεσσαλονίκης με έγγραφό της ζήτησε από τους διευθυντές των σχολείων τα ονόματα των εκπαιδευτικών που εν μέρει θα συγκροτήσουν τις Λυκειακές επιτροπές των ( για την θέση του Προέδρου, του Γραμματέα και ενός Χειριστή του VPI)

Πάγια θέση του σωματείου μας, που χρόνια απευθύνουμε στις ΔΔΕ, είναι πως η διαδικασία και η συγκρότηση αυτών των επιτροπών θα πρέπει να γίνεται στη βάση ενός δίκαιου συστήματος εναλλαγής. Η τακτική της συγκρότησης τους θα πρέπει να διασφαλίζει την ισότιμη συμμετοχή των εκπαιδευτικών (όσων το επιθυμούν και με αίτησή τους) και την συμμετοχή τους σε επόμενες εξετάσεις, στην περίπτωση που οι αιτήσεις ξεπερνούν τις αντίστοιχες θέσεις.

Επί σειρά ετών οι αντίστοιχες διαδικασίες τελούνται με αδιαφάνεια – ευνοϊκό έδαφος για συναλλαγές και πελατειακές σχέσεις- και γινόμαστε αποδέκτες των δίκαιων διαμαρτυριών των συναδέλφων σε σχέση με την έλλειψη ισότιμης συμμετοχής τους στις επιτροπές των εξεταστικών και βαθμολογικών Κέντρων.

Οι επιτροπές των πανελλαδικών εξετάσεων πρέπει να ανανεώνονται κάθε χρόνο , ώστε σταδιακά να δοθεί η δυνατότητα σε όλους τους συναδέλφους «παλιούς» και «νέους» να εμπλακούν στη διαδικασία αυτή, μακριά από κάθε λογική ανάδειξης «ειδικών στις εξετάσεις» που και προσβλητική για το σύνολο του κλάδου είναι και δε συνάδει με τις αρχές της διαφάνειας και ισονομίας.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ :

-να σταματήσει η χρόνια απουσία δίκαιων και κοινά αποδεκτών κανόνων στη συγκρότηση των Λυκειακών Επιτροπών και στη στελέχωση των Βαθμολογικών Κέντρων.

-να ζητηθούν αιτήσεις από τους εκπαιδευτικούς και να ανανεώνουν τους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν στις επιτροπές σε ποσοστό τουλάχιστον 50% .

– Αντίστοιχη διαδικασία να ακολουθήσουν οι πρόεδροι των βαθμολογικών κέντρων, δηλαδή αιτήσεις συμμετοχής και ανανέωση στα πρόσωπα.

Απαιτούμε επίσης την αύξηση των αποζημιώσεων των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών στις εξεταστικές διαδικασίες που σε ορισμένες περιπτώσεις ιδιαίτερα στους επιτηρητές είναι εξευτελιστικά χαμηλές και δεν καλύπτουν ούτε καν το κόστος μετακίνησης τους στα εξεταστικά κέντρα.