Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν αυτές τις ημέρες οι «ειδήσεις» από τον καθώς βρίσκονται σε εξέλιξη οι αιτήσεις για την καταβολή των ενώ πολλοί είναι εκείνοι που αναζητούν πληροφορίες τόσο για τη διαδικασία όσο και για μια σειρά αρμοδιοτήτων του Οργανισμού που έχουν να κάνουν με προγράμματα και ενισχύσεις.

Από τη διοίκηση του ΟΓΑ διευκρινίζεται ότι εδώ και λίγες ημέρες λειτουργεί νέο τηλεφωνικό κέντρο στον ΟΓΑ με αριθμό 213.15.19.300.

Σε αυτό το τηλέφωνο μπορούν πλέον να καλούν οι πολίτες για πληροφορίες και ενημέρωση σχετικά με: 1) Οικογενειακά Επιδόματα (Α21), 2) Αγροτική Εστία, 3) Επιδόματα Ανασφάλιστων Υπερηλίκων, 4) Πληρωμές Παροχών και Μητρώο Ανασφάλιστων Υπερηλίκων. Υπενθυμίζεται ότι οι ασφαλιστικές και συνταξιοδοτικές αρμοδιότητες του ΟΓΑ έχουν μεταφερθεί από 1-1-2017 στον ΕΦΚΑ (www.efka.gov.gr).

Τηλεφωνικό κέντρο ΕΦΚΑ Αγροτών 213.15.19.100 – 200.

Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με όσα είχε γράψει η από τις 13/4/17 έχει ανοίξει η διαδικασία υποβολής του εντύπου Α21 για τα Οικογενειακά Επιδόματα του έτους 2017.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν την αίτηση – δήλωση Α21 μόνο ηλεκτρονικά, μέσω της ιστοσελίδας της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων – www. aade.gr στη διαδρομή «Πολίτες / Επιδόματα / Οικογενειακό Επίδομα (Α21)» και αφού έχουν υποβάλει (οριστικοποιήσει) τη φορολογική τους δήλωση (Ε1)».

Oι δικαιούχοι που πληρούν τις προϋποθέσεις, θα πρέπει να υποβάλλουν έγκαιρα το έντυπο Α21 προκειμένου να τους χορηγηθεί το οικογενειακό επίδομα που δικαιούνται για το έτος 2017. Όσοι εισέπραξαν με τη μορφή προκαταβολής το 50% της 1ης δόσης του 2017 θα πρέπει και αυτοί να υποβάλουν το ταχύτερο μαζί με τη φορολογική τους δήλωση το έντυπο Α21 ώστε στην επόμενη δόση να τους καταβληθεί το σύνολο των δικαιούμενων ποσών της 1ης και 2ης τριμηνιαίας δόσης.

Σε περίπτωση που δεν υποβληθεί το Α21 για το έτος 2017 μέχρι την 15-1- 2018, ή υποβληθεί και το σχετικό αίτημα απορριφθεί, η χορηγηθείσα προκαταβολή θα θεωρηθεί ως αχρεωστήτως καταβληθείσα και θα αναζητηθεί η επιστροφή της.