Έξι μήνες μετά και με τις μνήμες από τη φονική πυρκαγιά στο Μάτι να είναι ακόμα νωπές, οι πληγέντες του Μαραθώνα και της Ραφήνας προσπαθούν να βρουν τον τρόπο να σταθούν στα πόδια τους, έχοντας μέχρι σήμερα στο πλευρό τους την αλληλεγγύη του κόσμου, αλλά και την έμπρακτη στήριξη δημόσιων φορέων με αυξημένο το αίσθημα κοινωνικής ευθύνης.

Ανάμεσά τους και η ΕΥΔΑΠ, η οποία παρείχε δωρεάν νερό από τις 23.07.2018 έως και τις 23.01.2019 προς όλους τους κατοίκους, τόσο στις περιοχές Μάτι και Άνω Βουτζά του Δήμου Μαραθώνα, όσο και στο Κόκκινο Λιμανάκι της Δημοτικής Ενότητας Ραφήνας.

Ωστόσο, το κοινωνικό πρόσωπο της Εταιρείας κατά τη διάρκεια αυτών των έξι μηνών δεν περιορίστηκε μόνο στην παροχή του φυσικού αυτού αγαθού. Στο πλαίσιο της συστηματικής συμπαράστασης των πληγέντων της ανατολικής Αττικής, που είδαν ανθρώπους και περιουσίες να χάνονται μπροστά στα μάτια τους, η ΕΥΔΑΠ παρείχε επιπλέον υλικά, τεχνογνωσία και πολλές ακόμα υπηρεσίες για την όσο το δυνατόν ταχύτερη αποκατάσταση της υδροδότησης των περιοχών, παρά το γεγονός ότι τα δίκτυα ύδρευσης των συγκεκριμένων δήμων δεν υπάγονται στην αρμοδιότητά της.

Στο πλευρό και των πληγέντων της Μάνδρας

Η φονική πυρκαγιά της 23ης Ιουλίου του 2018 στην ανατολική Αττική, ωστόσο δεν είναι η μόνη περίπτωση, όπου η ΕΥΔΑΠ έχει συμβάλλει στην ανακούφιση πολιτών που έχουν πληγεί από φυσικές καταστροφές. Άμεση ήταν και η αντιμετώπιση των προβλημάτων στην περιοχή της Μάνδρας, καθώς η Εταιρεία συνέδραμε σταθερά και με ευαισθησία στα εξαγγελθέντα μέτρα ανακούφισης των πλημμυροπαθών, αναδεικνύοντας για ακόμα μία φορά το σημαντικό κοινωνικό της ρόλο, στον αντίποδα ορισμένων δημοσιευμάτων που θέλουν το σύνολο των ΔΕΚΟ με μειωμένα κοινωνικά αντανακλαστικά.