Click away: Τι πρέπει να κάνουν οι καταναλωτές αν θέλουν να επιστρέψουν ένα προϊόν

ΕΙΔΗΣΕΙΣ 🕔15/12/2020 - 21:40 | Author: Newsroom Ipaidia

Click away: Οι καταναλωτές έχουν το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, ανεξαρτήτως του τρόπου παραλαβής του (με courier ή αυτοπροσώπως) και χωρίς άλλη επιβάρυνση, εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών.

Τα δικαιώματα που έχουν οι καταναλωτές σε περίπτωση που το προϊόν που αγόρασαν με την μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος (click away) δεν τους ταιριάζει και θέλουν να το επιστρέψουν, αναφέρει σε ανακοίνωση του το υπουργείο Ανάπτυξης κι Επενδύσεων.

Έτσι, εφόσον οι καταναλωτές πραγματοποίησαν κάποια αγορά μέσω οργανωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος και η σύμβαση συνήφθη από απόσταση με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων επικοινωνίας από απόσταση, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το τηλέφωνο, η τηλεομοιοτυπία ή το διαδίκτυο, μέχρι και τη στιγμή σύναψης της σύμβασης, τότε έχουν το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, ανεξαρτήτως του τρόπου παραλαβής του (με courier ή αυτοπροσώπως) και χωρίς άλλη επιβάρυνση, εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών.

Εκτός εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το εν λόγω κόστος ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό.



  • Ακολουθείστε το iPaidia στο Google News

    Tελευταίες Ειδήσεις για την Παιδεία και την εργασία στο ipaidia.gr



    • ideascentral

      europalso

    Enter your email address: