Τέλος εποχής για τον – Δείτε το λογότυπο της που παρουσίασε σήμερα το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Αναλυτικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «το νέο όνομα ΔΥΠΑ συμβολίζει την επανεκκίνηση του πρώην , ο οποίος με τον νόμο 4921/2022 “Δουλειές Ξανά” απέκτησε νέες αρμοδιότητες και καθήκοντα. Η ονομασία, που επιλέχθηκε, ακολουθεί την ονομασία πολλών αντίστοιχων οργανισμών σε χώρες της Ευρώπης».

Το νέο λογότυπο έχει τρία χρώματα: μπλε, μωβ και πράσινο – ανάλογα με τις κατηγορίες δράσεων και τα σημεία εξυπηρέτησης της στους τομείς της απασχόλησης, της εκπαίδευσης και της κοινωνικής πολιτικής».

Χατζηδάκης: Η ΔΥΠΑ γίνεται μια σύγχρονη, ευρωπαϊκή υπηρεσία

Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, δήλωσε: «Η νέα οπτική ταυτότητα της ΔΥΠΑ σηματοδοτεί τη επανεκκίνηση ενός σημαντικού, αλλά, μέχρι πρότινος, δυσκίνητου οργανισμού, του ΟΑΕΔ. Με τον νόμο 4921/2022 “Δουλειές Ξανά”, μετασχηματίζουμε τον οργανισμό συνολικά και τον μετατρέπουμε σε μία ευέλικτη Δημόσια Υπηρεσία, με ανθρώπινο προσανατολισμό και συνώνυμο πλέον της απασχόλησης.

Η ΔΥΠΑ γίνεται μία σύγχρονη και ευρωπαϊκή υπηρεσία που αντιλαμβάνεται και διευκολύνει την προσπάθεια των συμπολιτών μας να βρουν μία δουλειά που επιθυμούν. Παρέχει ουσιαστική στήριξη, νέα εργαλεία και ευκαιρίες, αλλά και αναβαθμισμένα προγράμματα κατάρτισης και πιστοποίησης σε δεξιότητες με υψηλή ζήτηση στην αγορά εργασίας».

Από την πλευρά του, ο διοικητής της ΔΥΠΑ, Σπύρος Πρωτοψάλτης, σημείωσε: «Με το νέο λογότυπο σηματοδοτείται ο εκσυγχρονισμός και η μετεξέλιξη του ΟΑΕΔ σε μία σύγχρονη Ευρωπαϊκή Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ), που θα διαδραματίζει ένα ακόμα πιο κομβικό ρόλο στην αγορά εργασίας, θα δίνει έμφαση στις ενεργητικές πολιτικές απασχόλησης και θα είναι φορέας-συνώνυμο της απασχόλησης και της αναβάθμισης δεξιοτήτων, παρέχοντας περισσότερες και καλύτερες υπηρεσίες στους πολίτες και στις επιχειρήσεις. Με τον άνθρωπο στο επίκεντρο των δράσεων και προγραμμάτων της, ο στόχος της ΔΥΠΑ είναι να στηρίζει και να βοηθάει ουσιαστικά τους ανέργους να βρουν δουλειά και τις επιχειρήσεις να βρουν το κατάλληλο προσωπικό. Ο κόσμος αλλάζει, η αγορά εργασίας αλλάζει και είναι υποχρέωσή μας να αλλάξουμε και εμείς, ώστε να ανταποκριθούμε στις νέες και διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες της οικονομίας και να επιτελέσουμε πιο αποτελεσματικά τον ρόλο μας. Το νέο λογότυπο επικοινωνεί την αναδιοργάνωση και τον εκσυγχρονισμό ενός φορέα που βελτιώνεται και ενισχύεται – σε αρμοδιότητες, σε πόρους και σε αντίκτυπο στην κοινωνία – ως κεντρικός πυλώνας κοινωνικής και οικονομικής πολιτικής».