Καθηγητές σε διαθεσιμότητα έκαναν κατάληψη στο πολιτικό γραφείο του Λοβέρδου
Από το μεσημέρι (23/10) εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα μπήκαν στο γραφείο του Α. Λοβέρδου για να διαμαρτυρηθούν. Το απόγευμα στις 6 μ.μ. σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα (καθηγητές, δάσκαλοι, Διοικητικοί υπάλληλοι, φοιτητικοί σύλλογοι, μαθητές) διοργανώσαν κοινά συλλαλητήρια στην Αθήνα στα Προπύλαια και στην Θεσσαλονίκη στο άγαλμα Βενιζέλου. Ένα τμήμα της πορείας που ξεκίνησε από τα Προπύλαια προς […]