Ο Ζούκερμπεργκ θέλει να βάλει το “dislike” στο Facebook
To Facebook σκέφτεται έναν τρόπο να προσθέσει το “dislike” στα posts που… γίνονται στο δημοφιλές κοινωνικό μέσο δικτύωσης, δήλωσε ο ιδρυτής της ιστοσελίδας, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, καθώς το “dislike” είναι μία από τις λειτουργίες που ζητούν περισσότερο οι χρήστες του Facebook.Όπως αναφέρει το pcmag.com , στο Facebook, το πλήκτρο “like” πατιέται καθημερινά 4,5 δισεκατομμύρια φορές. Μάλιστα […]