Επιστολή μαθήτριας ΕΠΑΛ προς τον Υπ Παιδείας
Κύριε Υπουργέ Παιδείας , θα ήθελα καταρχήν να σας συγχαρώ για την εκλογή σας και να σας ευχηθώ καλή δύναμη στο έργο σας . Είμαι μαθήτρια του ΕΠΑΛ στη γ’ λυκείου και είμαι υποψήφια των Πανελλαδικών εξετάσεων όπως και τόσα άλλα παιδιά τα οποία θέλουν να πραγματοποιήσουν τα όνειρα τους περνώντας στις σχολές(ΤΕΙ-ΑΕΙ) που επιθυμούν. […]