Η Εξομολόγηση ενός μαθητή στο δάσκαλό του !
Στο πληροφοριακό δελτίο του Κολεγίου των Βρυξελλών «Saint Michel» δημοσιεύθηκε ένα αρκετά ενδιαφέρον άρθρο με τίτλο «Ένας μαθητής μιλάει στο δάσκαλό του». Είναι γεγονός ότι εμείς οι εκπαιδευτικοί, πολλά πράγματα μπορούμε να διδαχτούμε και από τους μαθητές μας, αρκεί να τους ακούσουμε προσεχτικά! Ο μαθητής προς το δάσκαλο: 1. Προσπαθήστε να είστε ανθρώπινος και όχι […]