«Ανοιχτή γραμμή» επικοινωνίας με τους αποφοίτους του το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Ένας νέος θεσμός, το «Γραφείο Αποφοίτων» δημιουργήθηκε στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Ο σκοπός της λειτουργίας του, έχοντας στοιχεία οραματισμού και, ταυτόχρονα, προσγείωσης στην πραγματικότητα και τις ανάγκες της, συνίσταται στην επιδίωξη να εξελίσσεται η φοίτηση και η αποφοίτηση από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας σε «βίωμα ζωής», με τη δημιουργία πυκνών δεσμών και δικτύων επικοινωνίας με τους χιλιάδες […]