: «Πώς να κρατήσει αυτή η χώρα τους αυριανούς πτυχιούχους της, τους μελλοντικούς επιστήμονες που αρνήθηκε η ίδια να υποστηρίξει;» αναφέρει σε επιστολή του στο   υποψήφιος στις με το παλαιό σύστημα.

Αναλυτικά το άρθρο:

Μια απάντηση στην απόφαση του Υπουργείου Παιδείας που αδικεί κατάφορα τους μαθητές του πεδίου Επιστημών Υγείας και Ζωής (3ου πεδίου) που εξετάζονται με το παλαιό σύστημα, δίνοντας μόνο το 9,51% των θέσεων στο πανεπιστήμιο έναντι του 16,9% που είναι οι υποψήφιοι.

Διαβάζοντας την απόφαση του υπουργείου δεν μπορώ παρά να λυπηθώ. Λυπάμαι γιατί το σύστημα εκπαίδευσης ποδοπατά τα όνειρα μας, που με πολύ προσπάθεια και θυσίες πλησιάσαμε αλλά δεν υλοποιήσαμε.

Τι κάνει το υπουργείο παιδείας για τους μαθητές με στόχους και όρεξη για δουλειά;

Πανελλήνιες 2021: Η εξεταστέα ύλη

Για τα παιδιά που με επιτυχία φέτος πήραν την “απαιτούμενη” βαθμολογία για να εισαχθούν στην σχολή της επιλογής τους, αλλά το ίδιο το σύστημα  τους στερεί αυτή την δυνατότητα;

Παρά την εμπιστοσύνη που είχα στο κράτος και τους θεσμούς του,

αντικρίζω την προχειρότητα του συστήματος, την αδικία, την απουσία ισότητας στην εκπαίδευση.

Πώς η νέα γενιά να μάθει ότι οι κόποι αποδίδουν καρπούς και πως ο καθένας αξίζει να κυνηγήσει τα όνειρα του;

Πώς να κρατήσει αυτή η χώρα τους αυριανούς πτυχιούχους της, τους μελλοντικούς επιστήμονες που αρνήθηκε η ίδια να υποστηρίξει;

Υποψήφιος Παλαιού Συστήματος