Να ληφθεί μέριμνα για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου των σεισμόπληκτων περιοχών της Θεσσαλίας μέσω ποσόστωσης για τις φετινές

Να ληφθεί μέριμνα για τους μαθητές της Γ' Λυκείου των σεισμόπληκτων περιοχών της Θεσσαλίας μέσω ποσόστωσης για τις φετινές εισαγωγικές εξετάσεις στα ΑΕΙ Αριθμός:4940 Τύπος:Ερωτήσεις Συνοδος / Περίοδος:Β' Σύνοδος ΙΗ΄…

Παραμονή της έδρας της Σχολής Φυσικοθεραπείας στο Αίγιο

Παραμονή της έδρας της Σχολής Φυσικοθεραπείας στο Αίγιο Αριθμός:4927 Τύπος:Ερωτήσεις Συνοδος / Περίοδος:Β' Σύνοδος ΙΗ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ) Θέμα:Παραμονή της έδρας της Σχολής Φυσικοθεραπείας στο Αίγιο Κοινοβουλευτική Ομάδα: ΕΛΛΗΝΙΚΗ…

Με υπόμνημά τους ενημερώνουν για την κατάφωρη και πολυετή αδικία σε βάρος των καθηγητών παραδοσιακών οργάνων στα μουσικά

Με υπόμνημά τους ενημερώνουν για την κατάφωρη και πολυετή αδικία σε βάρος των καθηγητών παραδοσιακών οργάνων στα μουσικά σχολεία της χώρας και ζητούν την άρση του άδικου χαρακτηρισμού τους ως…

Με επιστολή τους και με αφορμή την τραγική απώλεια μαθητή Ειδικού Σχολείου του Πειραιά λόγω κορονοϊού, καταγγέλλουν την

Με επιστολή τους και με αφορμή την τραγική απώλεια μαθητή Ειδικού Σχολείου του Πειραιά λόγω κορονοϊού, καταγγέλλουν την ανυπαρξία ουσιαστικών μέτρων προστασίας για τους μαθητές και τους εργαζόμενους των σχολείων…

Επισημαίνει ότι αν και οι Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής _ Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) λειτουργούν κανονικά, δεν επιτρέπεται από το

Επισημαίνει ότι αν και οι Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής _ Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) λειτουργούν κανονικά, δεν επιτρέπεται από το υπουργείο η πρακτική άσκηση φοιτητών σε μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Ε.Α.Ε., εδώ…

Ομιλεί για αδικία εις βάρος των μαθητών των εσπερινών σχολείων που δημιουργεί η ελάχιστη βάση εισαγωγής στην τριτοβάθμια

Ομιλεί για αδικία εις βάρος των μαθητών των εσπερινών σχολείων που δημιουργεί η ελάχιστη βάση εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση καθότι στα εσπερινά λύκεια φοιτούν άνθρωποι ως επί το πλείστον ενήλικες,…

Ζητούν την άρση της αναστολής λειτουργίας του Γυμνασίου Νισύρου και αιτείται απαντήσεων.

Ζητούν την άρση της αναστολής λειτουργίας του Γυμνασίου Νισύρου και αιτείται απαντήσεων. Αριθμός:1875 Τύπος:Αναφορές Συνοδος / Περίοδος:Β' Σύνοδος ΙΗ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ) Θέμα:ζητούν την άρση της αναστολής λειτουργίας του…

Με επιστολή τους υπογραμμίζουν την υποβάθμιση της Αισθητικής Αγωγής και τον αποκλεισμό του κλάδου τους από τη δημόσια

Με επιστολή τους υπογραμμίζουν την υποβάθμιση της Αισθητικής Αγωγής και τον αποκλεισμό του κλάδου τους από τη δημόσια εκπαίδευση και αιτούνται απάντησης. Αριθμός:1865 Τύπος:Αναφορές Συνοδος / Περίοδος:Β' Σύνοδος ΙΗ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ…

Με επιστολή του εκφράζει την αντίθεσή του σχετικά με το πρόγραμμα “MOG/μνήμες από την Γερμανική κατοχή στην Ελλάδα” που

Με επιστολή του εκφράζει την αντίθεσή του σχετικά με το πρόγραμμα “MOG/μνήμες από την Γερμανική κατοχή στην Ελλάδα” που χρηματοδοτείται από την Γερμανική Κυβέρνηση για τους μαθητές της πρωτοβάθμιας και…

Ζητούν να διατηρηθεί για τους μαθητές που φοιτούν ήδη στις Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑΣ) μαθητείας το καθεστώς το οποίο

Ζητούν να διατηρηθεί για τους μαθητές που φοιτούν ήδη στις Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑΣ) μαθητείας το καθεστώς το οποίο προβλεπόταν πριν τη ψήφιση του Νόμου 4763/20 και αιτείται απάντησης. Αριθμός:1852 Τύπος:Αναφορές…

Με ανακοίνωσή της επισημαίνει τις συνέπειες του ψηφιακού εγκλεισμού στην ψυχική υγεία των μαθητών και τους

Με ανακοίνωσή της επισημαίνει τις συνέπειες του ψηφιακού εγκλεισμού στην ψυχική υγεία των μαθητών και τους ενδεχόμενους κινδύνους ακόμη και για τη ζωή τους και αιτείται απαντήσεων. Αριθμός:1851 Τύπος:Αναφορές Συνοδος…

Είναι εξασφαλισμένη η λειτουργία όλων των Πανεπιστημιακών Τμημάτων στον Έβρο με την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής;

Είναι εξασφαλισμένη η λειτουργία όλων των Πανεπιστημιακών Τμημάτων στον Έβρο με την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής; Αριθμός:4967 Τύπος:Ερωτήσεις Συνοδος / Περίοδος:Β' Σύνοδος ΙΗ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ) Θέμα:Είναι εξασφαλισμένη η λειτουργία…

Ποιος διοικεί τα σχολεία; Το υπουργείο Παιδείας ή ο ρατσισμός και η μισαλλοδοξία

Ποιος διοικεί τα σχολεία; Το υπουργείο Παιδείας ή ο ρατσισμός και η μισαλλοδοξία Αριθμός:484 Τύπος:Επίκαιρες Ερωτήσεις Συνοδος / Περίοδος:Β' Σύνοδος ΙΗ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ) Θέμα:Ποιος διοικεί τα σχολεία; Το…

Με υπόμνημά τους ενημερώνουν για την κατάφωρη και πολυετή αδικία σε βάρος των καθηγητών παραδοσιακών οργάνων στα μουσικά

Με υπόμνημά τους ενημερώνουν για την κατάφωρη και πολυετή αδικία σε βάρος των καθηγητών παραδοσιακών οργάνων στα μουσικά σχολεία της χώρας και ζητούν την άρση του άδικου χαρακτηρισμού τους ως…

Με επιστολή τους και με αφορμή την τραγική απώλεια μαθητή Ειδικού Σχολείου του Πειραιά λόγω κορονοϊού, καταγγέλλουν την

Με επιστολή τους και με αφορμή την τραγική απώλεια μαθητή Ειδικού Σχολείου του Πειραιά λόγω κορονοϊού, καταγγέλλουν την ανυπαρξία ουσιαστικών μέτρων προστασίας για τους μαθητές και τους εργαζόμενους των σχολείων…