Νηπιαγωγοί … ο πιο αδικημένος κλάδος
Νηπιαγωγοί … ο πιο αδικημένος κλάδος Της Μαρίας Σπανού Οι νηπιαγωγοί ήταν και είναι ο πιο αδικημένος κλάδος. Ένας κλάδος που εξαπατήθηκε χρόνια τώρα,χάνοντας τον διορισμό που δικαιούνταν,έχοντας επιτυχίες ΑΣΕΠ. Καποιοι μάλιστα έδωσαν μέχρι και 5 (!) φορές….. Και η ανταμοιβή μας ήταν να βλέπουμε να διορίζονται συνάδελφοι που δεν έδωσαν ποτέ ΑΣΕΠ. Απο το […]