Το ξεκινά να εφαρμόζεται πιλοτικά από τη σχολική χρονιά 2015-2016 σε 22 σχολεία της Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας
, με βασικούς σκοπούς την υποστήριξη των παιδιών στη σχολική τους προσαρμογή, τη διαχείριση των αναπτυξιακών αλλαγών που επιφέρει η είσοδος στην εφηβεία, αλλά και τη συνολική βελτίωση του σχολικού κλίματος στις μονάδες υποδοχής.
Συνοπτικά, το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις εξής δράσεις:

• Ενημερώσεις συλλόγων διδασκόντων και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν
• Ενημερωτικές συναντήσεις και συμβουλευτική υποστήριξη για γονείς
• Δημιουργία ιστοσελίδας για την υποστήριξη μαθητών/τριών, γονέων και εκπαιδευτικών
• Προετοιμασία των παιδιών της Στ΄ Τάξης για τη μετάβαση στο Γυμνάσιο, μέσα από δραστηριότητες βιωματικής μάθησης (από το 2ο τρίμηνο)
• Προετοιμασία των παιδιών της Α΄ ή και της Β΄ Γυμνασίου, για την υποδοχή και υποστήριξη των παιδιών που θα εισαχθούν στο Γυμνάσιο, μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, στο πλαίσιο προγραμμάτων Αγωγής Υγείας ή του μαθήματος «Σχολική και Κοινωνική Ζωή» (από το 2ο τρίμηνο)
• Επίσκεψη των παιδιών της Στ΄ Δημοτικού στα Γυμνάσια προορισμού κατά τον μήνα Απρίλιο ή Μάιο – Κοινές δραστηριότητες
• Την επόμενη χρονιά: Υποδοχή και υποστήριξη των νέων μαθητών/τριών στο Γυμνάσιο
• Ενέργειες αξιολόγησης και διάχυσης των αποτελεσμάτων

ο δικτυακός τόπος υποστήριξης