“Η εκπαίδευση αποτελεί μια διαρκώς μεταλλασσόμενη και εξελισσόμενη πραγματικότητα η οποία συναρτάται από την ίδια την επιστήμη τις διεθνείς πολιτικές εξελίξεις την οικονομία αλλά και την επιχειρηματικότητα” αναφέρει μεταξύ άλλων η Μ. σε άρθρο της στην Εφημερίδα των Συντακτών.

Και συνεχίζει: “Για τον λόγο αυτό συνιστά πεδίο έντονων ιδεολογικών αντιπαραθέσεων αναλύσεων και διαλόγου σε παγκόσμιο επίπεδο . Στον πυρήνα του ζητήματος εντοπίζεται ο βαθμός εμπλοκής και συμμετοχής του εκάστοτε κράτους και η Ελλάδα δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από τον επίμαχο διάλογο.

Ειδικότερα τα τελευταία χρόνια διατυπώνεται η άποψη πως η χώρα μας αποτελεί μοναδική περίπτωση μη λειτουργίας ιδιωτικώντριτοβάθμιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.

Ωστόσο ο θεσμός των κρατικών μοιάζει να είναι το πλέον επιτυχημένο μοντέλο σε παγκόσμια κλίμακα. Ιδιαίτερα στη Γηραιά Ηπειρο τα κρατικά/δημόσια Πανεπιστήμια είναι κραταιά διαθέτουν μεγαλύτερο και αδιαμφισβήτητο κύρος ενώ η ιδιωτική τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι συνήθως εστιασμένη σε συγκεκριμέναγνωστικά αντικείμενα (κυρίως business διεθνείς σχέσεις κ.λπ.)”.

Το άρθρο της Υφυπουργού Μερόπης Τζούφη στην Εφημερίδα των Συντακτών