Μπορεί ο 18 ετών σήμερα Nick D’Aloisio να μην έχει το νόμιμο δικαίωμα να αγοράσει και να καταναλώσει ένα μπουκάλι αλκοόλ, μπορεί όμως να… αγοράσει ακόμα και εταιρεία εμφιάλωσης, αφού πριν από περίπου έναν χρόνο πούλησε τη μεγαλοφυή ιδέα του στη Yahoo έναντι 30 εκατ. δολαρίων

Συγκεκριμένα, δημιούργησε μια εφαρμογή για iPhone που ονομάζεται Summly. Το application στην ουσία κάνει μια περίληψη των ειδήσεων και απευθύνεται κυρίως σε νέους. Σχεδόν ένα εκατομμύριο άνθρωποι έκαναν download και όπως λέει ο ίδιος: “Βοηθά τους συντάκτες να φτάνουν skimmers (είναι το κοινό που απλώς ρίχνει μια ματιά στα γεγονότα χωρίς διάθεση να εμβαθύνει). Δεν είναι πως δεν θέλουν να διαβάζουν σε βάθος ένα κείμενο, αλλά θέλουν να ξέρουν εκ των προτέρων, αν αξίζει τον κόπο να αφιερώσουν τον χρόνο τους.