«Το Τείχος» από το Ειδικό Γυμνάσιο-Λύκειο Αθηνών
H ταινία μικρού μήκους «Το Τείχος» από το Ειδικό Γυμνάσιο-Λύκειο Αθηνών, απέσπασε το τρίτο βραβείο καλύτερης ταινίας στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος για τον κινηματογράφο «Πάμε Σινεμά;»