Τα ελληνικά ξενοδοχεία εκπέμπουν SOS λόγω κορονοϊού
Αυτήν την ώρα ο τουρισμός είναι στο σημείο μηδέν», σημειώνει μεταξύ άλλων ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, Αλέξανδρος Βασιλικός, σε διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου, προκειμένου να παρουσιαστούν τα αποτελέσματα του τρίτου κύκλου έρευνας που αφορούσε τις επιπτώσεις του κορονοϊού στην ξενοδοχειακή βιομηχανία. {ad} Όπως χαρακτηριστικά τονίζει: «Τα ξενοδοχεία εκπέμπουν “SOS”. Θα απαιτηθεί ολική επαναφορά προκειμένου […]