Εξ αποστάσεως εκπαίδευση: « Η τηλεκπαίδευση λειτουργεί μόνον συμπληρωματικά»

ipaidia thumbnail

Η εκπαιδευτική κοινότητα βρίσκεται αλληλέγγυα με όλη την κοινωνία σε μια κοινή  προσπάθεια για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης του Covid 2019 στην Ελλάδα.

Από την πρώτη στιγμή που ανεστάλη η λειτουργία των σχολικών μονάδων οι εκπαιδευτικοί άμεσα και με δική τους πρωτοβουλία δημιούργησαν δίκτυα επικοινωνίας με τους μαθητές και τις μαθήτριές τους, για να τους στηρίξουν ψυχολογικά και να τους υποδείξουν με ποιον τρόπο έπρεπε να αντιμετωπίσουν τη νέα κατάσταση. Στη συνέχεια  – και σε χρόνο, πριν την ανάληψη πρωτοβουλίας από το Υ.ΠΑΙ.Θ  – αναπτύχθηκαν οι πρώτες διαδικτυακές κοινότητες μάθησης, με όποιο μέσο κρίθηκε κάθε φορά πρόσφορο, προκειμένου να μην αποκοπούν οι μαθητές μας από την εκπαιδευτική διαδικασία.

Συνεπώς, δεν υπήρξε άρνηση από την μεριά των εκπαιδευτικών για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όταν αυτή σε δεύτερο χρόνο ανακοινώθηκε από το Υπουργείο και παρά το γεγονός ότι όλοι,  εκπαιδευτικοί και κοινωνία, γνωρίζουμε ότι η τηλεκπαίδευση λειτουργεί μόνον συμπληρωματικά στην τυπική και διά ζώσης διδασκαλία.

Σε ότι αφορά την εξ αποστάσεως διδασκαλία, σύγχρονη ή ασύγχρονη, επισημαίνουμε:

Όλα αυτά τα γνωρίζουν καλύτερα από όλους οι μαθητές, οι μαθήτριές μας και οι οικογένειές τους, που μαζί μας δίνουν καθημερινά τον αγώνα να παραμείνουν με οποιοδήποτε εφικτό τρόπο κοντά στην εκπαίδευση και τη γνώση. Επειδή η φύση της διδακτικής εργασίας, μας κάνει αισιόδοξους (ποιος “απαισιόδοξος” πιστεύει ότι μόνος αυτός μπορεί να αλλάξει το μέλλον, όπως πιστεύει ο Δάσκαλος;) διεκδικούμε για σήμερα και για την επόμενη μέρα:

 

Ο κλάδος των εκπαιδευτικών έχει αποδείξει με τη στάση του ότι τιμά το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης. Καιρός είναι το ίδιο να κ

ip[
Exit mobile version