: Διαβάστε αναλυτικά στο ipaidia.gr όλα τα δεδομένα για τις . Πότε θα ξεκινήσουν και τι θα γίνει με την

Υπενθυμίζουμε ότι στη συνέντευξη τύπου που δόθηκε την περασμένη εβδομάδα η κ. Κεραμέως είπε ότι οι θα ξεκινήσουν στις 14 Ιουνίου για τα Γενικά Λύκεια και στις 15 Ιουνίου για τα Επαγγελματικά Λύκεια.

Αναφέρθηκε, επίσης, στην , καθώς και στη δυνατότητα συμπλήρωσης . Οι υποψήφιοι θα μπορούν να εισαχθούν σε πανεπιστημιακά τμήματα μέσω πανελληνίων, είτε σε κάποιο δημόσιο ΙΕΚ με τον βαθμό του απολυτηρίου τους και ορισμένα άλλα κριτήρια. Ο αριθμός των ανά πανεπιστημιακό τμήμα θα ανακοινωθεί στις 15 Μαΐου.

: Τι γίνεται αν νοσήσει μαθητής κατά την διάρκεια των Πανελλαδικών

«Αν κάποιος μαθητής νοσήσει, μπορεί να συμμετέχει στις του Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με το πλαίσιο που υπάρχει», είπε η Νίκη Κεραμέως.

«Υπάρχει ένα συγκεκριμένο θεσμικό πλαίσιο. Αν κάποιος πάθει οποιαδήποτε ασθένεια, τότε μπορεί να συμμετέχει στις επαναληπτικές εξετάσεις του Σεπτεμβρίου. Οι περεταίρω λεπτομέρειες θα δοθούν πλησιέστερα σε εκείνη την ημερομηνία».

Όσο αφορά στις των Γυμνασίων και των Δημοτικών αποφασίστηκε η ματαίωσή τους, όπως άλλωστε είχε γίνει και πέρυσι εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού.

«Αφουγκραζόμαστε τη γενικευμένη πίεση της φετινής χρονιάς και προτεραιότητά μας είναι να μπορέσουμε να αφιερώσουμε περισσότερο χρόνο στη δια ζώσης εμβάθυνση της ύλης».

– Τι είπε η κ. Κεραμέως για τα

Μιλώντας στο iefimerida η Υπουργός είπε ότι  τα μέτρα προστασίας και πρόληψης που θα εφαρμοστούν θα αποφασιστούν πλησιέστερα στην ημερομηνία έναρξης και σε συνεργασία με τους ειδικούς, στη βάση των επιδημιολογικών δεδομένων που θα ισχύουν τότε. Η πανδημία είναι μια δυναμική διαδικασία την οποία παρακολουθούμε στενά, και κινούμαστε βήμα-βήμα.

Τι προσδοκά ο υπουργείο Παιδείας με την ;

Στην ίδια συνέντευξη αναφέρθηκε και στη και είπε μεταξύ άλλων ότι « Το Υπουργείο προσδοκά να εισάγονται στο φοιτητές που πληρούν ελάχιστες ακαδημαϊκές προϋποθέσεις, που θα μπορέσουν να φοιτήσουν και να αποφοιτήσουν από το Πανεπιστήμιο, και που συνεπώς θα έχουν προοπτικές για το μέλλον τους. Προσδοκά να θωρακίσει το κύρος των πανεπιστημιακών σπουδών και να ενισχύσει τη δυνατότητα του κάθε πανεπιστημιακού τμήματος να διαμορφώσει την ιδιαίτερη ακαδημαϊκή του φυσιογνωμία επιλέγοντας το συντελεστή της βάσης εισαγωγής που επιθυμεί.

Τόσα χρόνια μπορούσε να εισάγεται στο Πανεπιστήμιο υποψήφιος που είχε βαθμό 1 και 2 στα 20. Μία τέτοια πρακτική είχε ως αποτέλεσμα την παραπλάνηση των ίδιων των φοιτητών καθώς τους ωθούσε σε ένα δρόμο δίχως προοπτική επιτυχούς φοίτησης, τον εμπαιγμό των συμφοιτητών τους που μετά από μεγάλο κόπο πέτυχαν υψηλότερες επιδόσεις για την εισαγωγή τους, αλλά και των φορολογουμένων που πλήρωναν για φοιτητές που δεν πληρούσαν τις ελάχιστες ακαδημαϊκές προϋποθέσεις.

Χρέος της Πολιτείας είναι να δίνει στους νέους μας επιλογές, είτε αυτές είναι στον πανεπιστημιακό τομέα είτε στον κλάδο της κατάρτισης, προκειμένου εκείνοι εν συνεχεία να επιλέξουν με βάση τις κλίσεις, τις δεξιότητες, τις προτιμήσεις τους. Για πρώτη φορά φέτος δίνεται η δυνατότητα για τους υποψηφίους να υποβάλουν παράλληλα α) για είσοδο σε ΑΕΙ, βάσει της επίδοσής του στις και β) για εγγραφή σε δημόσιο ΙΕΚ, βάσει του απολυτηρίου του και επιπλέον κριτηρίων σύμφωνα με τον κανονισμό λειτουργίας των ΙΕΚ».