Κεραμέως: Τι είπε για self test και voucher 200 ευρώ

: Η υπουργός παιδείας επισκέφτηκε σήμερα την πρώτη ημέρα της δια ζώσης επαναλειτουργίας των Λυκείων το 3ο ΓΕΛ Ιλίου, το 2ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου και το 5ο ΓΕΛ Αιγάλεω.

Έμφαση κατά το διάλογο δόθηκε στην επόμενη, μετά την πανδημία, ημέρα, και ιδιαίτερα στην αξιοποίηση των ψηφιακών δεξιοτήτων που αποκόμισαν από την εμπειρία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Σε αυτή την κατεύθυνση, το πρόγραμμα «» βάσει του οποίου νέοι 4-24 ετών που φοιτούν σε εκπαιδευτικές δομές αξιοποιούν για αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού και το πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών σε περαιτέρω ψηφιακές δεξιότητες, στοχεύουν αμφότερα στη συνέχιση και εμβάθυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού της εκπαίδευσης, χτίζοντας πάνω στο κεκτημένο της τηλεκπαίδευσης.

Ένα ακόμη ζήτημα που απασχόλησε τις συνομιλίες αφορούσε τον Αρκετοί εκπαιδευτικοί είχαν ήδη εμβολιαστεί και οι περισσότεροι αναμένουν με ανυπομονησία τη θωράκισή τους από τον κορoνοϊό. Η Υπουργός τούς διαβεβαίωσε ότι η Κυβέρνηση καταβάλλει κάθε προσπάθεια ώστε να προχωρήσουν το ταχύτερο δυνατόν οι εμβολιασμοί, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται πλέον και εκπαιδευτικοί.

Η κυρία Κεραμέως δήλωσε: «Σήμερα είναι μια μέρα αισιοδοξίας, τα παιδιά μας επιστρέφουν στα Λύκεια με αυξημένα μέτρα προστασίας. Το  είναι ένα πολύτιμο εργαλείο που ξεκινά να χρησιμοποιείται τώρα. Είμαστε εδώ να παρακολουθούμε βήμα-βήμα τη διαδικασία, να διορθώνουμε ό,τι τυχόν χρειαστεί, είμαστε δίπλα στα παιδιά μας, στους εκπαιδευτικούς μας.

Όλο αυτό το διάστημα που παρέμειναν κλειστά τα μας, η εκπαιδευτική διαδικασία μπόρεσε και συνεχίστηκε χάρη στην τεράστια προσπάθεια που κατέβαλλαν οι μαθητές μας, οι οικογένειές τους, οι εκπαιδευτικοί, τα στελέχη εκπαίδευσης.

Αν σήμερα βρισκόμαστε εδώ, είναι επειδή συνέβαλαν επίσης πολλοί παράγοντες, όπως τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υγείας, τα φαρμακεία και τα κανάλια προμήθειάς τους, η τοπική αυτοδιοίκηση. Έγινε πολύ μεγάλη, συντονισμένη προσπάθεια για να διανεμηθούν άμεσα τα τεστ σε όλη την επικράτεια και να διατεθούν κατά προτεραιότητα στα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας. Η όλη διαδικασία αυτή είχε και μία άλλη πτυχή: την καλλιέργεια της ατομικής ευθύνης στα παιδιά μας.»

 

ip[
Exit mobile version