Διαδικασία αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων: Χρονοδιάγραμμα

Δημοσιεύτηκε την Πέμπτη 24 Μαΐου 2018, η με Αρ.ΦΕΚ 1882 τ.Β’ Απόφαση της Υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης με την οποία καθορίζεται το χρονικό διάστημα και οι επιμέρους φάσεις διενέργειας της αξιολόγησης για την αξιολογική περίοδο του έτους 2017.

Πιο συγκεκριμένα:

Η Υπουργική Απόφαση ορίζει επίσης τη μορφή και το περιεχόμενο του ανώνυμου ερωτηματολογίου αξιολόγησης των προϊσταμένων από τους υφισταμένους σύμφωνα με τις διατάξεις του Μέρους Ν’ του ν. 4369/2016.

Παράλληλα, λόγω του όγκου των εγγραφών στη διαδικασία της ηλεκτρονικής αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων – οι εγγραφές στο σύστημα έχουν ξεπεράσει τις 105.000- εκδόθηκε και η εγκύκλιος με αρίθμ. ΑΔΑ:6ΜΦ5465ΧΘΨ-ΗΑΦ, με την οποία δίνεται παράταση για τις εγγραφές των αξιολογούμενων στο σύστημα, μέχρι την 1η Ιουνίου 2018.

ip[
Exit mobile version