Οι περισσότερες από τις πρόσφατες αναφορές του υπουργού παιδείας σχετικά με το νέο προσλήψεων-διορισμών στα ΜΜΕ, διανθίζονται επιμελώς με βαρύγδουπες δηλώσεις περί σεβασμού των επιταγών του Συντάγματος και των αποφάσεων ΣτΕ με πρωτεύουσα την ΣτΕ 527/2015.

Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών Επιτυχόντων

Οι δηλώσεις αυτές δεν ανταποκρίνονται ωστόσο στην πραγματικότητα, αλλά πραγματοποιούνται σκοπίμως προκειμένου η κοινή γνώμη να δει το νέο σύστημα ενδεδυμένο με το απαραίτητο αραχνούφαντο της αξιοκρατίας. Τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα όσο τα παρουσιάζει ο υπουργός. Ο κύριος Γαβρόγλου επιχειρεί με τον τρόπο αυτό να αποκρύψει και αποκρύπτει από την κοινή γνώμη τα εξής:

1. Γνωρίζετε ότι η Συνταγματική απαίτηση για 100% διορισμούς μέσω ΑΣΕΠ δεν είναι πρόσφατη, αλλά κρατά ήδη από το 2002, παρατύπως δεν εφαρμόστηκε ποτέ και αυτή η παρατυπία αναδείχθηκε ξεκάθαρα με την ΣτΕ 527/2015;

2. Γνωρίζετε ότι η ΣτΕ 527 που επικαλείται συνεχώς, δεν ήταν αποτέλεσμα της Θείας φώτισης αλλά του αγώνα μίας χούφτας εκπαιδευτικών μέρους μίας ευρύτερης οικογένειας εκπαιδευτικών, οι οποίοι κόντρα στο ρεύμα της γνωστής γενικευμένης παρατυπίας που όλοι θυμόμαστε, συμμετείχαν επιτυχώς στους γραπτούς διαγωνισμούς που πραγματοποίησε μέχρι το 2008 το ΑΣΕΠ;

3. Γνωρίζετε ότι οι αυτοί και σύμφωνα με την ΣτΕ 527, αποτελούν τα θύματα της χρόνιας αναξιοκρατίας, την οποία ο υπουργός ισχυρίζεται ότι πάει να επουλώσει, διότι απώλεσαν παρατύπως με ευθύνη της διοίκησης τα Συνταγματικώς κατοχυρωμένα εργασιακά τους δικαιώματα;

4. Γνωρίζετε ότι ο υπουργός επιχειρεί να επουλώσει την αναξιοκρατία οδηγώντας τους μετά από χρόνια προσφοράς και μετά από ότι υπέστησαν, στην απόλυση μη αναγνωρίζοντας τις επιτυχείς τους συμμετοχές στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, το μοναδικό δεδομένο αξιοκρατίας τα τελευταία 15 χρόνια; Γνωρίζετε ότι οι σημαντικότερες αποφάσεις ΣτΕ για το θέμα, 527/15, 4303/15, 1882 και 1883/17, κρίνουν απόλυτα επιβεβλημένη την μοριοδότηση των επιτυχιών τους αυτών;

5. Γνωρίζετε ότι ο υπουργός από την άλλη επιχειρεί να επουλώσει την αναξιοκρατία μοριοδοτώντας υπέρμετρα παράγωγα του παλαιού αντισυνταγματικού και αναξιοκρατικού συστήματος όπως η παράτυπα, δίχως τον έλεγχο του ΑΣΕΠ, αποκτημένη ; Γνωρίζετε ότι η προϋπηρεσία αυτή φωτογραφίζεται ξεκάθαρα από την ΣτΕ 527 ως μη αξιοκρατικά αποκτημένη και αδύναμη ώστε να αποτελέσει το κύριο προσόν διορισμού που ωστόσο αποτελεί στο νέο σύστημα; Γνωρίζετε ότι τα ίδια ισχυρίζεται και το ΑΣΕΠ στην ετήσια έκθεση ελέγχου του το 2016;

6. Γνωρίζετε ότι το νέο σύστημα δεν είναι τίποτα άλλο από μία μέτρια προσπάθεια νομιμοποίησης των από δεκαπενταετίας συσσωρευμένων παράτυπων παραγώγων του παλαιού αντισυνταγματικού συστήματος; Γνωρίζετε ότι το νέο σύστημα είναι μία μεγάλη πρόφαση; Δεν λύνει τα προβλήματα αξιοκρατίας που υπήρχαν αλλά τα νομιμοποιεί. Δεν εξασφαλίζει την ισότιμη πρόσβαση στο δημόσιο, αλλά ευνοεί τους οικονομικά ευπορότερους, εκείνους που κέρδισαν από την χρόνια αντισυνταγματικότητα και όσους στήριξαν την ιδιωτική και όχι δημόσια εκπαίδευση; Γνωρίζετε ότι δεν δίνει καμία ουσιαστική ευκαιρία στους νεότερους εκπαιδευτικούς, απλά τους εντάσσει σε μία μάταιη διαδικασία χωρίς μέλλον;

Ποιο Σύνταγμα και ποιες αποφάσεις τις δικαιοσύνης λοιπόν κύριε υπουργέ. Έχετε αντιληφθεί ότι με τον τρόπο που πολιτεύεστε – διοικείτε, υποτιμάται ευθέως την νοημοσύνη μας; Καλούμε τον κύριο Γαβρόγλου να σταματήσει να παίζει επικοινωνιακά παιχνίδια στις πλάτες μας, να σταματήσει επιτέλους να διαστρεβλώνει την πραγματικότητα και να ποδηγετεί την κοινή γνώμη. Οι συνεχείς επικλήσεις στο Σύνταγμα και τις αποφάσεις του ΣτΕ δεν δείχνουν τίποτε άλλο παρά ενοχή. Δεν δείχνουν τίποτε άλλο παρά το σημείο εκείνο στο οποίο χωλαίνουν οι μικρό – κομματικές και μικρό – συνδικαλιστικές υποχωρήσεις και συμβιβασμοί του. Όσο και να φωνάζει ο κλέφτης νοικοκύρης δεν γίνεται. Ότι και να επικαλείται ο υπουργός ούτε την ουσία του Συντάγματος σέβεται, ούτε τις αποφάσεις της Ελληνικής δικαιοσύνης. Οι νομικές σοφιστείες και οι ντρίπλες δεν αρμόζουν στο πολιτικό ήθος. Η πολιτική σκοπιμότητα σε όλο της το μεγαλείο και οι εκλογές το μάταιο άλλοθι της αλλοτρίωσης.

Καλούμε τους εκπαιδευτικούς με επιτυχία/ίες στους γραπτούς διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, οι οποίοι επιθυμούν να προσφύγουν εναντίον του νέου συστήματος, να επικοινωνήσουν άμεσα μαζί μας ([email protected]).