Νέες Πανελλήνιες – Αλλαγές στη Γ’ Λυκείου: Tι λένε οι επιστήμονες για το αλαλούμ με τη διδακτέα ύλη

| Οι επιστημονικές ενώσεις εξαπολύουν πυρά κατά του υπουργείου Παιδείας και του υπουργού Κώστα Γαβρόγλου, με αφορμή τη δημοσιοποίηση της πρότασης του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για τα προγράμματα σπουδών της Γ΄ τάξης του ενιαίου Λυκείου, του 2020.

Σημειώνεται ότι προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί η διδακτέα και εξεταστέα ύλη των μαθημάτων που συνδέονται με το νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Δείτε τις τελευταίες από την Ελλάδα για την Παιδεία και τα νέα της επικαιρότητας στο

«Είμαστε αντίθετοι με όσα έχουν ανακοινωθεί οριζοντίως και καθέτως», δήλωσε ο Αναστάσιος Στέφος από την Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων, που έχει θέσει ως αιχμή την κατάργηση των Λατινικών από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και την αντικατάστασή τους από την Κοινωνιολογία.

«Οι αλλαγές χαρακτηρίζονται από την έλλειψη θεωρητικού υπόβαθρου στους μαθητές που θα φτάνουν στο τέλος του Λυκείου χωρίς ουσιαστικές γνώσεις. Για όλα αυτά δεν ερωτηθήκαμε αλλά θα αντιδράσουμε όπως μπορούμε», λέει ο πρόεδρος της Ένωσης Χημικών Νάσος Παπαδόπουλος.

Για απουσία στρατηγικού σχεδιασμού κάνει λόγο η πρόεδρος της Ένωσης Βιολόγων Μαρία Μαυραγάνη, προσθέτοντας ότι «χαρίζουμε τη Γ΄ Λυκείου μια στρατηγικής σημασίας τάξη για τους έφηβους και τη γενική τους γνώση, και την κάνουμε προπαρασκευαστικό έτος για τα πανεπιστήμια».

Ο γραμματέας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, Γιάννης Τυρλής, κάνει λόγο για «απαράδεκτη προχειρότητα», σημειώνοντας ότι αφαιρούν ύλη του βιβλίου από τις προηγούμενες τάξεις και της γενικής παιδείας που ήταν, όμως, γραμμένη με άλλη φιλοσοφία «και την προσθέτουν στη Γ΄ τάξη. Πρόκειται για απαράδεκτη προχειρότητα στη σύνταξη αυτών των προτάσεων που θα καταδικάσει σε ένα αλαλούμ και πιθανή αποτυχία, λόγω του συστήματος, εκατοντάδες παιδιά που δεν φταίνε σε τίποτα».

ip[
Exit mobile version