Μητσοτάκης: Τι είπε για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών στα σχολεία

Συγκεκριμένα, οι επιδόσεις των μαθητών των ιδιωτικών σχολείων συγκεκριμένα αυτή τη χρονιά, ήταν πολύ καλύτερες όχι μόνο σε σύγκριση με τους μαθητές των δημοσίων στην Ελλάδα, αλλά και σε σχέση με τον μέσο όρο του ΟΟΣΑ.

Τι είπε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην εκπομπή «Πρωταγωνιστές» για την

Αξιολόγηση στο Δημόσιο

«Πάλεψα και αγωνίστηκα για την έννοια της αξιολόγησης στο Δημόσιο. Χιλιάδες, χιλιάδες κάθε μέρα έξω από το υπουργείο. Ήμουν ο πρώτος, ο οποίος -επιτρέψτε μου μία φράση ακόμα- ο οποίος έλεγξε τον τρόπο με τον οποίο δούλευαν τα πειθαρχικά συμβούλια στο Δημόσιο, όπου δεν είχαμε ουσιαστικά καμία τιμωρία. Και για πρώτη φορά τα πειθαρχικά συμβούλια λειτούργησαν.

Τότε είχα τη μεγάλη πλειοψηφία της κοινής γνώμης απέναντι μου. Τώρα το αίτημα δεν είναι ένα αίτημα: «Θέλουμε αξιολόγηση» – «Δε θέλουμε αξιολόγηση». Αυτοί που δε θέλουν αξιολόγηση είναι λίγοι. Τώρα το ερώτημα είναι πώς θα την κάνουμε με τρόπο, ο οποίος να είναι δίκαιος, ουσιαστικός και γρήγορος».

Aξιολόγηση και των αξιολογητών

Σε ερώτηση του δημοσιογράφου πως «H κοινωνία πλέον θέλει αξιολόγηση, αλλά θέλει αξιολόγηση και των αξιολογητών. Δηλαδή, δε θέλει μια κομματική Διοίκηση να αξιολογεί τους καθηγητές ή τους υπαλλήλους μιας υπηρεσίας. Πρέπει και η Διοίκηση να είναι επιλεγμένη με αξιολογικά κριτήρια», απάντησε ως εξής: Η Διοίκηση. Το ερώτημα είναι πώς μπορούμε να έχουμε μία ακομμάτιστη… Ερχόμαστε στη μεγάλη εικόνα. Πώς μπορούμε να έχουμε μία ακομμάτιστη δημόσια Διοίκηση; Πώς επιλέγουμε πράγματι τους αξιολογητές; Πώς επιλέγουμε ας πούμε τους γενικούς διευθυντές, με έναν τρόπο ο οποίος θα είναι αντικειμενικός, μη κομματικός, ώστε να μπορούν στη συνέχεια αυτοί να αξιολογούν τους διευθυντές και οι διευθυντές να αξιολογούν τους τμηματάρχες και ούτω καθεξής.

ip[
Exit mobile version