Εκπαιδευτικοί: Τηλε-απουσίες, Τηλε- ύλη, Τηλε-διαγωνίσματα, Τηλε-βαθμοί: Η εκπαίδευση δεν είναι τηλεπαιχνίδι

Γ΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκη – Η κυβέρνηση της ΝΔ, ενώ παρατείνει το δεύτερο lockdown, δεν λαμβάνει κανένα ουσιαστικό μέτρο για τον έλεγχο και την ανάσχεση της πανδημίας και έχει καταφέρει με την εγκληματική πολιτική της , που τσακίζει τη Δημόσια Υγεία , η ελληνική κοινωνία να θρηνεί καθημερινά .

Καταργεί τις βασικές προϋποθέσεις της μάθησης ως ζωντανής διαδικασίας αφομοίωσης των εννοιών και ανάπτυξης των ικανοτήτων των παιδιών σε όλα τα διδασκόμενα αντικείμενα και επιστημονικά πεδία. Συνιστά μέτρο βαθύτατα αντιπαιδαγωγικό, αφού ακυρώνει τη ζωντανή σχέση μαθητών-εκπαιδευτικών και τη λειτουργία του διαλόγου στο φυσικό χώρο της μάθησης που το . Παράλληλα, απονεκρώνει βασικές ψυχοκινητικές λειτουργίες, επικοινωνιακές ανάγκες, ενώ καταργεί τις πολύμορφες πολιτιστικές και αθλητικές δραστηριότητες που αναπτύσσουν ολόπλευρα την προσωπικότητα των παιδιών.

Είναι λοιπόν εύλογο ότι στις συνθήκες της «» παιδεία δεν παρέχεται, ενώ καταργούνται όλες οι προϋποθέσεις οποιασδήποτε ανάπτυξης των ικανοτήτων των παιδιών.
Στη βάση αυτή, ΔΕΝ είναι ΔΥΝΑΤΗ οποιασδήποτε μορφής «αξιολόγηση» των μαθητών

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
-Να αποσυρθεί τώρα η σχετική εγκύκλιος. .
-Καμία αξιολόγηση των μαθητών με κλειστά σχολεία, σε συνθήκες τηλεκπαίδευσης
Δε δεχόμαστε τον εξευτελισμό των e- διαγωνισμάτων, δε βάζουμε τηλεδιαγωνίσματα και βαθμούς σ΄αυτές τις συνθήκες.
-Αξιολόγηση και βαθμοί, μόνο στη δια ζώσης εκπαίδευση. Αν χρειαστεί, να μετρήσουν οι βαθμοί του β΄τετραμήνου και για το α΄τετράμηνο.
– Δεν καταχωρίζουμε απουσίες μαθητών στο my school σ’ αυτές τις συνθήκες.
-Η διαδικασία της τηλε-διδασκαλίας δεν μπορεί να καταγραφεί ως διδαχθείσα ύλη ,επιβάλλεται η επανάληψή της μετά το άνοιγμα των σχολείων.
– Δραστική μείωση και αναπροσαρμογή της ύλης από τώρα όλων των μαθημάτων και, ιδίως, των πανελλαδικώς εξεταζόμενων. Να καταργηθεί η διαβόητη και κακόφημη τράπεζα θεμάτων.
-Άμεση κατάργηση του θεσμικού πλαισίου για τηλε-«εκπαίδευση» και κάμερες
– Κάτω τα χέρια από το εργασιακό μας ωράριο. Δε θα ανεχθούμε καμία παραβίαση του.
• Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων , κάθε συνάδελφο και συναδέλφισσα να σταθούν με αίσθημα παιδαγωγικής ευθύνης απέναντι στους μαθητές μας και πάρουν ανάλογες αποφάσεις.

• Καλούμε την ΟΛΜΕ να πάρει αντίστοιχες αποφάσεις για όλα αυτά τα ζητήματα .Να απαιτήσει από το υπουργείο την άμεση απόσυρση της σχετικής εγκυκλίου, να μην αποδεχτεί την απαξιωτική διαδικασία της τηλεαξιόλόγησης – τηλεβαθμολόγίας ,παίρνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα για να αποτραπεί , να μην εφαρμοστεί στην πράξη η απαράδεκτη αυτή διαδικασία.

• Καλούμε τους συλλόγους γονέων και τα μαθητικά συμβούλια να απαιτήσουν να μην προχωρήσει καμία e-βαθμολόγηση και e-εξετάσεις .Να διεκδικήσουμε από κοινού ανοιχτά και ασφαλή σχολεία για όλους, με όλα τα απαραίτητα μέσα ατομικής προστασίας.

ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ ΤΩΡΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΗ ΜΕΤΡΑ

Οι εκπαιδευτικοί υπερασπίζουμε τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας και το δημόσιο σχολειό για όλα τα παιδιά Γι΄αυτό και ενόψει του λεγόμενου «τρίτου κύματος” απαιτούμε πιο αποφασιστικά :
– ασφαλή επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων, με μικρά τμήματα, το πολύ 15 μαθητών, έστω εκ περιτροπής, πρόσληψη του αναγκαίου αριθμού των εκπαιδευτικών και των καθαριστριών, μαζικά test , ιχνηλάτηση, σε συνδυασμό με την ενίσχυση του ΕΣΥ.
Για να μην υπάρξει μια ακόμα Χαμένη χρονιά για την πλειοψηφία των μαθητών και των μαθητριών. Να μην υπάρξει μια γενιά σακατεμένη από το άγχος και τον φόβο που προκαλεί
ο εγκλεισμός.

Την Τρίτη 15-12 κλείνουμε τις οθόνες και απαιτούμε την ικανοποίηση των αιτημάτων μας

Δε θα δεχτούμε να γίνουμε αναλώσιμη ύλη, εμείς και τα παιδιά μας.
Θα είμαστε για άλλη μια φορά οι «δάσκαλοι που θα «θυμούνται» οι μαθητές μας…

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ ΝΙΚΟΣ ΠΑΛΑΝΤΖΑΣ

ip[
Exit mobile version