Εκπαιδευτικοί για νέα ωρολόγια προγράμματα: «Όχι στον εξοστρακισμό μαθημάτων»

ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΩΡΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΡΑ!ΌΧΙ ΣΤΟΝ ΕΞΟΣΤΡΑΚΙΣΜΟ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ.ΝΑ ΜΗ ΧΑΘΕΙ ΚΑΜΙΑ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ. ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΛΥΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣΟΛΟΙ-ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ  ΤΡΙΤΗ 23/6/2020, 13.00`

 

Η κυβέρνηση της Ν.Δ δεν χάνει χρόνο από την γρήγορη και βίαιη  εφαρμογή του  αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου που πρόσφατα ψήφισε.  «Σοκ και δεος», προκαλούν τα  νέα ωρολόγια προγράμματα Γυμνασίων και Λυκείων για τη νέα σχολική χρονιά.

 

Τα ωρολόγια προγράμματα που ανακοινώθηκαν,  εξαφανίζουν μαθήματα και ολόκληρους επιστημονικούς κλάδους, αποτελούν ευθεία βολή στα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών καθώς τινάζουν στον αέρα οργανικές θέσεις ,  αφήνοντας πλήθος συναδέλφους με ελλειμματικό ή ακόμη και μηδενικό διδακτικό ωράριο, πλήττουν ακόμη περισσότερο τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών. Χιλιάδες αναπληρωτές απολύονται  από το δημόσιο σχολείο και προστίθενται στα εκατοντάδες χιλιάδες νούμερα των ανέργων  στον ιδιωτικό τομέα που μαζί με τις μειώσεις μισθών και τη λεηλασία χωρίς τέλος των εργασιακών σχέσεων καλούνται να πληρώσουν για άλλη μια φορά οι εργαζόμενοι, στο όνομα της πανδημίας, την ίδια στιγμή που στους  εργοδότες χαρίζονται πακέτα δις ευρώ.

 

Οι κλάδοι των εκπαιδευτικών Κοινωνικών, Οικονομικών, Πολιτικών και Νομικών Επιστημών και Καλλιτεχνικής παιδείας ουσιαστικά και τυπικά αφανίζονται από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση!

Το Υπουργείο Παιδείας εξαπολύει μια επικοινωνιακή προπαγάνδα ψεύδους λέγοντας πως ελάχιστοι μαθητές επιλέγουν τα συγκεκριμένα μαθήματα και γι αυτό τα καταργεί. Κρύβει προς την κοινωνία πως με τις ασφυκτικές  εγκυκλίους για τον ελάχιστο αριθμό μαθητών για τη συγκρότηση τμημάτων επιλογής,αλλά και τις απανωτές οδηγίες όλων των Υπουργών Παιδείας για τη συγκρότηση αυτών των τμημάτων με βάση το διαθέσιμο εκπαιδευτικό προσωπικό τα τμήματα επιλογής στα σχολεία συγκροτούνταν όχι με βάση τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των μαθητών, αλλά με τη λογιστική δημοσιονομική προσαρμογή των σχολείων.

Το δημόσιο σχολείο, και ειδικά  το Λύκειο , χάνει ολοσχερώς τον όποιο παιδευτικό και παιδαγωγικό χαρακτήρα είχε,  καθώς καταργούνται όλα τα

 

Οι εκπαιδευτικοί και τα προηγούμενα χρόνια βρέθηκαν αντιμέτωποι με αρνητικές εργασιακές και μορφωτικές συνέπειες των αλλαγών στα ωρολόγια προγράμματα ,που εφάρμοσαν  προηγούμενες  κυβερνήσεις, προκειμένου να τα προσαρμόσουν στους στόχους των «νέων σχολείων» τους.

. Είναι φανερό πως τα ωρολόγια προγράμματα του  Υπουργείου παιδείας :

 

 

 

Σ΄αυτές τις συνθήκες δε χωρά καμία  τεχνητή αντιπαράθεση μεταξύ των εκπαιδευτικών διαφορετικών ειδικοτήτων , που καλλιεργεί συνειδητά η κυβέρνηση προκειμένου να μείνουν στο απυρόβλητο οι αντιδραστικές- αντιεκπαιδευτικές  ρυθμίσεις και μέτρα που βρίσκονται σε εξέλιξη.

Σύσσωμος ο κλάδος να αντιδράσει άμεσα διεκδικώντας:

 

– Ανάκληση της κυβερνητικής απόφασης για τα ωρολόγια προγράμματα ΤΩΡΑ.

– Όχι στον εξοστρακισμό μαθημάτων και ειδικοτήτων.

-Να μη χαθεί καμία οργανική θέση. Καμία ειδικότητα και κανένας συνάδελφος δεν περισσεύει.

πλήρη διασφάλιση των εκπαιδευτικών θέσεων όλων των συναδέλφων και των εργασιακών δικαιωμάτων τους

Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί .Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία.

Μείωση των μαθητών στα τμήματα τώρα.

– Να καταργηθεί ο αντιεκπαιδευτικός νόμος  Κεραμέως ,4692/2020  και όλοι οι

αντιεκπαιδευτικοί νόμοι για το δημόσιο σχολείο.

– Ενιαίο Δημόσιο, δημοκρατικό  και δωρεάν 12χρονο σχολείο  των όλων και των ίσων, που θα χωρά όλη τη γνώση, όλα τα παιδιά, όλα τα μαθήματα, όλες τις ειδικότητες και όλους τους εκπαιδευτικούς

Όλοι στην κινητοποίηση στο Υπουργείο Παιδείας, Τρίτη 23/6/2020, 13.00 μ.μ στο Υπουργείο Παιδείας.

 

Να καλέσει  το Δ.Σ της Ε΄ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής νέα ΓΣ τη Τετάρτη ή Πέμπτη 24 ή 25/6 και η ΟΛΜΕ  ΓΣ προέδρων 4 Ιούλη για να  καθορίσει ο κλάδος τα αγωνιστικά  βήματα του και τις διεκδικήσειςτου ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης, για την κατάργηση και μη εφαρμογή του αντιεκπαιδευτικού ν. Κεραμέως.

 

 

 

ip[
Exit mobile version