Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Πώς η ΔΟΕ επιχειρεί να «βραχυκυκλώσει» τη διαδικασία

: Η επιχειρεί να βραχυκυκλώσει τη διαδικασία αξιολόγησης με τις κινήσεις της μετά τη δικαστική απόφαση που έκρινε παράνομη την απεργία – αποχή.

Καλεί, επίσης, να μη γίνει κανένας διαχωρισμός των διδασκόντων σε ομάδες και στην κλίμακα βαθμολόγησης να επιλέξουν για όλους τον υψηλότερο βαθμό.

Η επιδίωξη, σαφής: να ακυρωθεί στην πράξη η , καθώς όλα τα θα εμφανίζονται να έχουν πανομοιότυπες επιδόσεις και όλοι οι εκπαιδευτικοί την ίδια βαθμολόγηση.

Ανάλογη πρόταση έχει κατατεθεί και στην ΟΛΜΕ, της οποίας το διοικητικό συμβούλιο δεν έχει ακομη συνεδριάσει.

ip[
Exit mobile version