Ο ρόλος του δασκάλου στη διάγνωση της δυσλεξίας

Κάθε σχολική τάξη έχει ένα ή περισσότερα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Πολύ συχνά η παρατήρηση, ο εντοπισμός και τελικά η διάγνωση της μαθησιακής δυσκολίας- δυσλεξίας, αργεί, με αποτέλεσμα να καθυστερήσει και η απαραίτητη παρέμβασης ειδικής αγωγής.

Ο δάσκαλος καλείται να είναι σε εγρήγορση!

Να γνωρίζει τα βασικά γνωρίσματα των μαθησιακών δυσκολιών και να ενημερώνει άμεσα τους γονείς. Είναι ο πιο αντικειμενικός παρατηρητής των παιδιών, αφού συχνά οι γονείς δεν αναγνωρίζουν ή δεν θέλουν να αποδεχτούν τη δυσκολία του παιδιού τους.

ip[