Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής προχωρά στην επόμενη φάση της του εκπαιδευτικού έργου, ενεργοποιώντας την πλατφόρμα για την υποβολή των Εκθέσεων Εξωτερικής Αξιολόγησης από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης.

Η διαδικασία αυτή αποτελεί κομβικό βήμα για την ολοκληρωμένη αποτίμηση της λειτουργίας των , καθώς έρχεται να συμπληρώσει την Εσωτερική Αξιολόγηση με μια πιο ευρεία και αντικειμενική προσέγγιση.

Με σαφές χρονοδιάγραμμα και στόχο τη συστηματική βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης, το ΙΕΠ καθορίζει την 20ή Ιουλίου 2025 ως καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή των επιμέρους Εκθέσεων, ενώ έως τις 30 Ιουλίου 2025 αναμένεται να έχουν κατατεθεί και οι συνολικές εκθέσεις για κάθε σύνολο σχολείων ανά Σύμβουλο Εκπαίδευσης. Η πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής για την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού μας συστήματος

Η ENHMEΡΩΣΗ ΙΕΠ:

Έναρξη Υποβολής Εκθέσεων Εξωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου Σχολικών Μονάδων Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοινώνει την ενεργοποίηση της ψηφιακής φόρμας υποβολής Εκθέσεων Εξωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου των σχολικών μονάδων, από τους/τις Συμβούλους Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης.

Η διαδικασία πραγματοποιείται μέσω της ειδικής ψηφιακής εφαρμογής του ΙΕΠ και η προθεσμία υποβολής των εκθέσεων για κάθε σχολική μονάδα είναι η 20ή Ιουλίου 2025, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπ’ αρ. 108906/ΓΔ4/10-09-2021 Υπουργική Απόφαση. Επιπροσθέτως, μέχρι και την 30ή Ιουλίου 2025, οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης καλούνται να υποβάλουν και τη συνολική Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης για το σύνολο των σχολικών μονάδων της ευθύνης τους, όπως προβλέπεται από την ίδια Υπουργική Απόφασή.

Η Εξωτερική Αξιολόγηση αποτελεί οργανικό μέρος της διαδικασίας αξιολόγησης των σχολικών μονάδων, συμπληρώνοντας την Εσωτερική Αξιολόγηση και στοχεύοντας στην ολοκληρωμένη αποτίμηση και τη συστηματική βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου. Πρόκειται για μια διαδικασία με έμφαση στην ενίσχυση της ποιότητας, η οποία συμβάλλει ουσιαστικά στην υποστήριξη της κάθε σχολικής μονάδας και στη συνολική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού μας συστήματος.