Το «ασφαλές» άνοιγμα των σχολείων

Η επάνοδος στη σχολική κανονικότητα και στη δια ζώσης διδασκαλία είναι απαραίτητα, όχι μόνο για τον εκπαιδευτικό χώρο.

Το για να είναι κατά το δυνατόν ασφαλές, θα πρέπει να συνδέεται με τη λήψη κάποιων προληπτικών μέτρων για να μην ξανακλείσουν.

Το βασικό μέτρο που έλαβε το υπουργείο παιδείας είναι η αύξηση των διαγνωστικών τεστ για να διαπιστώνεται ο αριθμός των μαθητών που θα νοσήσουν και όχι η λήψη των αναγκαίων μέτρων για να μη νοσήσουν.

Με το μέτρο αυτό και σύμφωνα με το πρωτόκολλο για να κλείσει ένα τμήμα πρέπει να νοσήσει το 50+1%, Θα μπορούσε να υποθέσει κανείς, ότι όσο περισσότεροι νοσήσουν, τόσο γρηγορότερα θα φτάσουμε στην ανοσία της αγέλης, αφού μέχρι σήμερα  όλες οι κυβερνητικές προβλέψεις για τους εμβολιασμούς έχουν πέσει έξω.

Υπάρχουν και άλλα προληπτικά μέτρα προστασίας για τη μόλυνση τα οποία έχουν αναφερθεί για τα οποία το ΥΠΑΙΘ δεν έκανε τίποτα, όπως:

Εάν αφήσουμε τα ΑΕΙ και εξετάσουμε την Πρωτοβάθμια, τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, τα σχολεία Ειδικής Αγωγής και τις δομές Κατάρτισης, τα προβλήματα  θα εμφανιστούν ιδιαίτερα αυξημένα διότι:

α) Οι μαθητές κάτω των 12 ετών δεν προβλέπεται να εμβολιαστούν.

β) Οι κτιριακές υποδομές σε αρκετές περιπτώσεις δεν είναι οι καλύτερες.

γ) Όσον αφορά τα λύκεια μεταξύ των μαθητών των ΓΕ.Λ. και των ΕΠΑ.Λ. περισσότερο ευάλωτοι είναι οι μαθητές των ΕΠΑ.Λ. διότι:

Στα Δημόσια ΙΕΚ η κατάσταση είναι ακόμη πιο προβληματική διότι:

Απορίας άξιο βέβαια, αποτελεί το γεγονός πως ο εκάστοτε υπουργός θα βρίσκει ελεύθερο χρόνο για να εποπτεύει και να ελέγχει τα Ιδιωτικά ΙΕΚ.

Κλείνοντας να τονίσουμε ότι ενώ οι πάντες δέχονται ότι η δια ζώσης διδασκαλία στα σχολεία, στα πανεπιστήμια και στις δομές Κατάρτισης είναι αναντικατάστατη, εν τούτοις το υπουργείο παιδείας δεν φαίνεται να έχει πάρει τα κατάλληλα μέτρα για ασφαλή λειτουργία των δομών Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και δεν είναι υπερβολή εάν πούμε «Ο Θεός να βάλει το χέρι του».

Ίδωμεν

ip[
Exit mobile version