Ο Πρωθυπουργός για την ειδική αγωγή

Ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας (K) μιλάει δίπλα από τον υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου (Α) στην συνέντευξη τύπου στο υπουργείο Παιδείας, την Τρίτη 09 Μαΐου 2017. Να υπάρξει άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων στο χώρο της Παιδείας, που είναι μια σημαντική προτεραιότητα για την κυβέρνηση και τον τόπο, καθώς όλοι ανεξαιρέτως πρέπει να έχουν πρόσβαση σε μια σύγχρονη και ποιοτική δημόσια Παιδεία, τόνισε ο πρωθυπουργός κατά την παρουσία του στο υπουργείο Παιδείας. Από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο επεκτείνεται το πρόγραμμα του ολοήμερου σχολείου σε όλες τις σχολικές μονάδες της χώρας, σε κάθε απομακρυσμένο χωριό, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, τόνισε ο πρωθυπουργός. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΟΡΕΣΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ

Στο πλαίσιο της σημερινής επίσκεψης του Πρωθυπουργού στο , Έρευνας και Θρησκευμάτων και συνάντησής του με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου, παραχωρήθηκε συνέντευξη τύπου προς τους συντάκτες που καλύπτουν τα εκπαιδευτικά θέματα. Η ξεκίνησε με εισήγηση του Αλέξη Τσίπρα, κατά την οποία παρουσιάστηκαν οι βασικοί άξονες των πολιτικών και των πρωτοβουλιών της κυβέρνησης και του υπουργείου στην εκπαίδευση και την έρευνα.

Στη σημερινή του συνέντευξη ο δήλωσε οτι η αναβάθμιση της ειδικής αγωγής  στην κατεύθυνση της ενιαίας και ενταξιακής εκπαίδευσης είναι βασικός στόχος της Κυβέρνησης .

Φέτος, από τις περίπου 21.000 προσλήψεις αναπληρωτών, οι 8.500 ήταν προσλήψεις καθηγητών για τα ειδικά σχολεία και την επόμενη χρονιά θα είναι 10.700.

“Ιδρύουμε, λοιπόν, νέες δομές, εκσυγχρονίζουμε προγράμματα σπουδών, προσαρμόζουμε τα ωρολόγια προγράμματα των ειδικών δημοτικών σχολείων και των ειδικών νηπιαγωγείων με αυτά των σχολείων ειδικής εκπαίδευσης. Θα σχολούν στη 13.15 και όχι στις 12.25, όπως ήταν μέχρι σήμερα.

Δίνουμε τη δυνατότητα και σε ειδικά σχολεία να λειτουργούν με ολοήμερο πρόγραμμα, με στόχο την παροχή ίσων ευκαιριών. Και, βεβαίως, πολύ σημαντικό, ο θεσμός της ειδικής επαγγελματικής εκπαίδευσης, με τα ενιαία ειδικά επαγγελματικά Γυμνάσια και Λύκεια. Δίνουμε, δηλαδή, τη δυνατότητα και σε παιδιά με ειδικές ανάγκες να έχουν την πρόσβαση στην επαγγελματική εκπαίδευση”.

ip[
Exit mobile version