Τρίτο Διεθνές Συνέδριο για τη Διδασκαλία των Θετικών Επιστημών στα σχολεία

23-11-16 Τρίτο Διεθνές Συνέδριο για τη Διδασκαλία των Θετικών Επιστημών στα σχολεία

Στο πλαίσιο του MARCH ένα σύνολο καλών πρακτικών, καινοτόμων μεθοδολογιών και πιλοτικών εφαρμογών στα σχολεία των 7 συμμετεχουσών χωρών. έχουν αναπτυχθεί με στόχο να γίνουν οι Θετικές Επιστήμες ελκυστικές στους νέους.

Το Συνέδριο συγκέντρωσε ακαδημαϊκούς, εκπαιδευτικούς, μαθητές και μέλη οργανισμών και Ινστιτούτων, οι οποίοι παρουσίασαν καλές πρακτικές και πιλοτικές εφαρμογές στα σχολεία. Κατά τη διάρκειά του, πραγματοποιήθηκαν συνεδρίες, συζητήσεις για τις «βέλτιστες πρακτικές» στην τάξη και έξω από αυτήν, μια συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με θέμα το μέλλον της εκπαίδευσης στις Θετικές Επιστήμες.

Η Ελλάδα αντιπροσωπεύθηκε στο Συνέδριο από το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης της Δ/νσης Βιβλιοθηκών, Αρχείων και Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης καθώς και από εκπαιδευτικούς των πιο κάτω σχολείων μετά από διαδικασία αξιολόγησης των πιλοτικών εφαρμογών τους:

«Τολμάς να στοιχηματίσεις; Πειράματα με αναπάντεχα αποτελέσματα»

«Ο Ερατοσθένης στο σχολείο»

«Chemistry Wonderland»

H ομάδα μαθητών από τις συμμετέχουσες χώρες τροφοδότησε με τις ιδέες της το Συνέδριο και παρουσίασε το δικό της «Νεανικό Μανιφέστο» για τη διδασκαλία των Θετικών Επιστημών.

Φωτογραφίες

Ιστοσελίδα προγράμματος MARCH:

ip[
Exit mobile version