Ποιό σχολείο οραματιζόμαστε;

Του Γιώργου Τρούλη

Το χρέος μας (ως η γενιά που σκέφτεται και επιδιώκει το καλύτερο για την επόμενη) για να διαμορφώσουμε αυτή την πρόταση είναι μεγάλο. Πάνω σε αυτό το πλαίσιο θα μπορέσουν να ενταχθούν όλες οι πτυχές των θεμάτων που σήμερα μας απασχολούν, αλλά τις εξετάζουμε αποσπασματικά, ως οργανικά ενταγμένα υποσύνολα ενός ολοκληρωμένου σχεδίου πρότασης (υλικοτεχνική υποδομή, εκπαιδευτικό προσωπικό, αναλυτικά προγράμματα, διδακτικά εγχειρίδια, επιμόρφωση, μετεκπαίδευση, εργασιακά δικαιώματα κα). Το γεγονός ότι δεν μπόρεσαν (ή δεν ήθελαν) οι εκπαιδευτικές ηγεσίες της Ομοσπονδίας, τα προηγούμενα χρόνια, να κάνουν αυτό το δύσκολο αλλά ζωτικής σημασίας βήμα (σε συνέργια και με το ΙΠΕΜ της ΔΟΕ) δεν αποτελεί δικαιολογία για να παραμένουμε καθηλωμένοι στο χθες.

Ως μέλος του ΔΣ της ΔΟΕ, το κατέθεσα στην πρώτη συνεδρίαση του ΔΣ της ΔΟΕ, το καταθέτω και δημόσια για να ανοίξει επιτέλους η συζήτηση και να μπορέσουμε να βρεθούμε μπροστά και όχι να σερνόμαστε πίσω από τις εξελίξεις, όπως γινόταν τα τελευταία χρόνια.

Επομένως με σοβαρότητα, υπευθυνότητα και με σεβασμό στην επιστημοσύνη και στο έργο μας μπορούμε ως εκπαιδευτική κοινότητα να προσδιορίσουμε, να διαμορφώσουμε και να προτείνουμε ποιο σχολείο θέλουμε, ποιο σχολείο οραματιζόμαστε. Σχεδιάζοντας και χτίζοντας, σήμερα, τα θεμέλια του σχολείου του αύριο, ετοιμάζεις το έδαφος για μια διαφορετική (καλύτερη) κοινωνία, για ένα διαφορετικό μέλλον από αυτό που σχεδιάζεται ερήμην μας.

*Ο Γιώργος Τρούλης είναι μέλος του Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας εκλεγμένος με την: «Ανεξάρτητη Ενωτική Εκ-Κίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε.»

ip[
Exit mobile version