Ποιές οι ανάγκες του νεοδιόριστου εκπαιδευτικού

Ποιές οι ανάγκες του νεοδιόριστου εκπαιδευτικού

Οι ανάγκες του κάθε εκπαιδευτικού ως νέου στη σχολική μονάδα ποικίλουν. Είναι δε περισσότερες αυτές του νεοδιόριστου εκπαιδευτικού έναντι των νέων εκπαιδευτικών που έχουν αποκτήσει διδακτική εμπειρία.

Ποια η αξία ενός προγράμματος υποδοχής και υποστήριξης

Σύμφωνα με τους (W. Hoy και R. Rees, 1977) οι απαιτήσεις της αίθουσας διδασκαλίας και του σχολείου, βρίσκονται σε τέλεια αντίθεση με την ιδεατή εικόνα του σχολείου που διαμορφώνει ο εκπαιδευτικός κατά τη διάρκεια της βασικής του εκπαίδευσης.

Ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα υποδοχής και υποστήριξης του νέου εκπαιδευτικού σε επίπεδο σχολικής μονάδας πρέπει:

Πηγή

ip[
Exit mobile version